Przetargi.pl
REMONT I KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I POŻAROWYCH W NADLEŚNICTWIE WRONKI w 2015 r. numer postępowania SZ.270.2.4.2015

Nadleśnictwo Wronki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, Nadolnik 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. +48 67 2540148 , fax. +48 67 2540578
  • Data zamieszczenia: 2015-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wronki
    Nadolnik 1 1
    64-510 Wronki
    tel. +48 67 2540148, fax. +48 67 2540578
    REGON: 57006452400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I POŻAROWYCH W NADLEŚNICTWIE WRONKI w 2015 r. numer postępowania SZ.270.2.4.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Wronki w 2015 r., maksymalna powierzchnia do wykonania wynosi 4.970m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres wykonywania prac zawiera SSTWiOR załącznik nr 10 do SIWZ . Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: ostateczna powierzchnia remontu i konserwacji dróg, zlecona na podstawie niniejszego postępowania, Wykonawcy do wykonania może być mniejsza i uzależniona będzie od środków jakie Zamawiający będzie mógł przeznaczyć na to zadanie. Minimalna powierzchnia do wykonania na terenie całego Nadleśnictwa wynosi 3.400 m2. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonane roboty. Zlecona powierzchnia zadania może ulec zmniejszeniu w przypadku wystąpienia, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie i odbiór prac, niesprzyjających warunków pogodowych oraz braku środków finansowych na wykonanie całości zadania. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmniejszenia o którym wyżej mowa, bądź niemożności realizacji przedmiotu zamówienia z ww. przyczyn. Zmniejszenie zakresu zadania powoduje zmniejszenie wynagrodzenia umownego należnego Wykonawcy w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonane roboty. Za jednostkę obmiarową do wyliczenia wynagrodzenia za zadanie przyjmuje się m2. Zamawiający nie dopuszcza wykonywanie warstwy przy użyciu materiału wytwarzanego ze skał organogenicznych i osadowych lub innych wchodzących w reakcję z wodą powodując tym samym zmniejszenie parametrów technicznych drogi w przyszłości. Zamawiający nie dopuszcza stosowania gruzu. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45 23 31 41 - 9 - roboty w zakresie konserwacji dróg 45 23 31 42 - 6 - roboty w zakresie naprawy dróg Warunki wykonywania zadania, zobowiązania Wykonawcy. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ, opisem robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz innymi obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego określonego w Specyfikacji. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określane będą w zleceniach cząstkowych przekazania prac do wykonania. Podstawą potwierdzenia odbioru ilościowo - jakościowego prac będzie sporządzony przez Komisję i zatwierdzony przez Kierownika Zamawiającego protokół odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace. Strony dopuszczają redukcję zakresu zadań do wykonania, a zmniejszone wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych prac. Sposób zlecania robót: Szczegóły dotyczące zakresu, terminu i miejsca wykonania robót przez Wykonawcę zawarte będą w zleceniach sporządzanych przez Zamawiającego i podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę. Warunkiem przystąpienia do wykonania robót przez Wykonawcę będzie obustronnie podpisane zlecenie. W przypadku braku możliwości wykonania danego zlecenia w określonym terminie, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego z podaniem przyczyn braku możliwości realizacji zlecenia i propozycją jego realizacji w nowym terminie. Zamawiający oceni zasadność przyczyn i może zmienić termin realizacji zlecenia. Przyjęcie zlecenia jest równoznaczne z przekazaniem placu budowy. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający co kwartał będzie przekazywał Wykonawcy informacje o planowanej ilości robót do wykonania w danym okresie. Zapłata za wykonane usługi następować będzie na podstawie protokołu odbioru i wystawionych na jego podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. Rozliczenia za wykonane roboty następować będą za rzeczywiście wykonane roboty na podstawie stawek jednostkowego wykonania określonych dla poszczególnych rodzajów prac w ofercie wykonawcy. Zapłata za wykonane roboty następować będzie w terminie zgodnie z ofertą po złożeniu faktury wystawionej zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 3.4.1. W przypadku wykonywania robót przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wystawionej faktury, co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem płatności, co warunkuje wpłatę wynagrodzenia: Kserokopie faktury Podwykonawcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Kserokopie protokołu odbioru robót wykonanych przez Podwykonawcę, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Dowód zapłaty zobowiązań wobec Podwykonawcy, w przypadku kopii, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Oświadczenie Podwykonawcy o treści: Wszelkie roszczenia Podwykonawcy o wynagrodzenie z umowy o roboty budowlane nr z dnia realizowane w ramach zadania , wymagalne do dnia założenia niniejszego oświadczenia zostały zaspokojone w całości przez Wykonawcę tj. w pełnej wysokości. Między Podwykonawcą a Wykonawcą nie istnieje żaden spór, który skutkuje lub może skutkować powstaniem lub zmianą roszczeń Podwykonawcy wobec Wykonawcy o zapłatę wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, z datą nie wcześniejszą niż data wystawienia faktury przez Wykonawcę. Umowa między Wykonawcą a Podwykonawcą wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.); ustawa z dnia 28 września 1991 r. O lasach (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1153 z póź. zm.); ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 121) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z póź. zm.); ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z póź. zm.). Usługa powinna być realizowana zgodnie z obowiązującymi w PGL LP przepisami, tj: Instrukcja ochrony lasu - wprowadzona Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2012 r., Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzona Zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r., Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. Nr 58, poz. 405), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563), z dnia 21 kwietnia 2006 r., Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http:www fsc.pl. oraz PEFC http:www.pefc-polska.pl. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Materiały z rozbiórki Wykonawca podda odzyskowi lub unieszkodliwieniu na własny koszt. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. Podczas realizacji remontów Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.500,00 złotych (słownie: pięćtysięcypięćsetzłotych00/100). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu; wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. I OWronki nr 65 1240 3754 1111 0010 0402 4335 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania: Wadium - Przetarg nieograniczony: DROGI 2015 nr SZ.270.2.4.2015. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 7 października 2015 r., do godz.: 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji powinno wynikać: bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w oryginale, umieszczając dokument w kopercie z ofertą - nie łącząc trwale z ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach