Przetargi.pl
Remont i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Przytok w 2018 r.

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Przytok z siedzibą w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 455 85 89 , fax. 683 255 080
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Przytok z siedzibą w Zielonej Górze
    Kazimierza Wielkiego 24a
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 455 85 89, fax. 683 255 080
    REGON: 970201291
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Przytok w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu i konserwacji dróg leśnych i dojazdów pożarowych położonych na terenie Nadleśnictwa Przytok. Zakres robót obejmuje roboty (czynności) polegające na: - uzupełnieniu ubytków nawierzchni tłuczniowej grysami i emulsją asfaltową modyfikowaną przy użyciu remontera, wraz z uprzednim oczyszczeniem nawierzchni, - uzupełnieniu ubytków nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco (z termosu), wraz z oczyszczeniem nawierzchni i wbudowaniem oraz uszczelnieniem krawędzi grysami i emulsją, - zaklinowaniu istniejącej nawierzchni tłuczniową masą mineralno-asfaltową, wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, - regulacji (ścięciu) zawyżonych poboczy gruntowych. Szczegółowy zakres robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia oraz technologia wykonania robót zostały określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - SST (zał. nr 12 do SIWZ) oraz w kosztorysie ofertowym, z elementami przedmiaru robót (zał. nr 2 do SIWZ). Zamówienie zostało umownie podzielone na 6 części, odpowiadające poszczególnym obiektom budowlanym, określonym w kosztorysie ofertowym numeracją od I. do VI., co nie jest równoznaczne z podziałem zamówienia na części w rozumieniu art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 2 maja 2018 r. do godz. 9:00. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank BGŻ BNP Paribas nr 87 2030 0045 1110 0000 0050 5170, z dopiskiem w treści przelewu: „Wadium - Remont i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Przytok w 2018 r.” Uwaga! Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku powoduje, że Zamawiający jest w posiadaniu wadium. 5. Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 2 pkt. 2-5 należy przedłożyć Zamawiającemu w formie oryginału - łącznie z ofertą lub w odrębnej kopercie. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (dz. XIV SIWZ). 7. Z treści gwarancji, poręczenia (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienna pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązania gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Pzp. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione do upływu termin składania ofert lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 11. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta wybrana została, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w razie wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia wyżej wymienionego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie składania ofert Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) formularz oferty (zał. 1 do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy, z elementami przedmiaru robót (zał. nr 2 do SIWZ), 2) oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 4 do SIWZ), 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego... (zał. nr 9 do SIWZ) - jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, 4) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), a także jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika. 2. W trybie i terminie określonym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 229 (zał. nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenie, Wykonawca może przedłożyć dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ - cz. II.) oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 4 do SIWZ - cz. II). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 4 do SIWZ - cz. III.). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przy czym oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 5 do SIWZ) składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach