Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-824 Warszawa, ul. Przybyszewskiego 80/82
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5689100 , fax. 022 8645952
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
ul. Przybyszewskiego 80/82 80/82
01-824 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5689100, fax. 022 8645952
REGON: 01084385400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i adaptacja pomieszczeń na drugim piętrze w budynku OPS- Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oraz adaptacji części pomieszczeń znajdujących się na drugim piętrze w budynku OPS przy ul. Przybyszewskiego 80/82,polegającego m. in. na - malowaniu i naprawie ścian oraz sufitów, - wymianie wykładziny na dywanową , - wymianie stolarki drzwiowej , - pracach elektrycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1).Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (2004-2009) przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdego zamówienia powinna być co najmniej równa lub większa od wartości oferty brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a także: 5) przyjmą warunki określone w projekcie umowy (zał .nr 3 do SIWZ) 6) udzielą na przedmiot zamówienia tj. na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały gwarancji, wynoszącej 36 miesięcy. 7) spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ plus kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2009) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzające wykonanie co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego zamówienia co najmniej równej lub większej od ceny oferty z podatkiem VAT, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 6 )Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) W przypadku gdyby Wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji niniejszego zamówienia podwykonawców, musi ich wymienić oraz dołączyć do oferty opis następujących zagadnień: 1) jasne określenie roli jaką będą pełnili Podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia i jaką część zamówienia będą realizowali, 2) zakres dotychczasowej współpracy Wykonawcy z Podwykonawcami, 3) zakres odpowiedzialności Podwykonawców przed Wykonawcą, 4) listę Podwykonawców (nazwy, adresy). 8) W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. W przypadku umowy spółki cywilnej powinna ona zawierać odpowiednie postanowienia wynikające z Kodeksu Cywilnego. 9 ) Wykonawcy występujący wspólnie mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 10) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań, 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 11) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 12) Każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. oraz dokumenty wymienione w pkt 4. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez Wykonawców ubiegających się wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbielany.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 88 w zakresie wykonania kotłowni olejowo-gazowej wraz z instalacją wewnętrzną gazu na terenie JW. 4226 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych budynku biurowego w zakresie robót malarskich, posadzkarskich, przebudowy wybranych pomieszczeń i naprawy elewacji przy ul. Niecałej 2 w budynku Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowę elewacji 8-miu budynków z zabytkowego zespołu Osiedla Robotniczego przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego nr 35, 37, 39, 43, 76, 78, 80, 86 w Markach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku koszarowego nr 301 wraz z urządzeniami budowlanymi dla potrzeb internatowych CSŁiI w Zegrzu - Sprawa 43/2016
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 10, DS1, 26, 60, 100 i H7
Dodano: 2016-07-27 - Remont wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-64/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej zabudowy (remiza strażacka w trakcie budowy) wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-26 - USUNIĘCIE RYS I SPĘKAŃ W KLATKACH SCHODOWYCH NR B I C W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-21 - Remont Auli z nową aranżacją w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-19