Przetargi.pl
Remont i adaptacja na cele muzealne budynku przy ul. Franciszkańskiej 9 w Toruniu

Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Rynek Staromiejski 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 622-70-38
  • Data zamieszczenia: 2010-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Toruniu
    ul. Rynek Staromiejski 1 1
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 622-70-38
    REGON: 87124367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja na cele muzealne budynku przy ul. Franciszkańskiej 9 w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i adaptacji na cele muzealne dawnego budynku mieszkalnego przy ul. Franciszkańskiej 9 w Toruniu wraz z dobudową pawilonu ekspozycyjnego w głębi parceli oraz połączenie w jeden kompleks funkcjonalno-przestrzenny z obecnym Muzeum Podróżników im. Tony Halika przy ul. Franciszkańskiej 11. W ramach zamówienia przewidziano również niezbędne prace modernizacyjne budynku przy ul. Franciszkańskiej 11, w tym remont elewacji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do specyfikacji dokumentacją projektową oraz opisem zawartym w specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać nowe lub przebudować przełącza medialne (rozdzielnie elektryczną, węzeł C.O., wodno-kanalizacyjny itp.) zlokalizowane w sąsiednim budynku przy ul. Franciszkańskiej 11, tak aby zapewnić należyte funkcjonowanie całego zespołu Muzeum Podróżników im. T. Halika (ul. Franciszkańska 9-11). Stolarki okienne należy wykonać z pakietem termoizolacyjnym, a w strefach zagrożonych włamaniem z tzw. szybą bezpieczną (P2). W ramach systemów ochrony wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać system kontroli obiegu kluczy (KeyWatcher) przewidziany do umieszczenia w budynku przy ul Franciszkańskiej 11. Wszelkie systemy ochrony obiektu należy połączyć i zwizualizować z centrum ochrony Muzeum mieszczącym się w Ratuszu Staromiejskim przy Rynku Staromiejskim 1. Ponadto Wykonawca zobligowany jest zastosować się do uwag Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych odnośnie projektowanych systemów ochrony, które nie zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6). Wykonawca zobowiązany jest to zagospodarowania pozostałej, niezabudowanej partii parceli przy ul Franciszkańskiej 9 w formie brukowanego/wyłożonego płytami kamiennym dziedzińca lub (zieleńca) w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz wzniesienie muru granicznego od strony parceli przy Rynku Staromiejskim 20. Wykonawca zobligowany jest do wykonania i dostarczenia w terminie do 2 miesięcy od zakończenia prac dokumentacji powykonawczej w 3 jednorodnych egzemplarzach (w wersji papierowej i dołączonej na nośnikach cyfrowych w formatach *PDF lub *JPG). Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie w porozumieniu z wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia, informację o tym podając z 2 dniowym wyprzedzeniem, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z ochroną obiektu lub eksponatów oraz z innym rodzajem działalności Zamawiającego. Termin rozpoczęcia prac zostanie ustalony przy podpisywaniu umowy. Pozostałe uwagi dotyczące wykonania zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie konieczność uzgodnienia: - kolorystyki ścian, stolarki budowlanej i innych elementów wyposażenia pomieszczeń, - rozmieszczenie punktów świetlnych i rodzaj oświetlenia, z zastrzeżeniem, że w części wystawowej wymagane będzie oświetlenie specjalistyczne - ledowe związane z funkcją wystawienniczą, którego nie ujęto w projekcie i przedmiarze. - standard i rodzaj armatury, - umieszczenie urządzeń aktywnych systemów słaboprądowych, Montaż systemu ochrony i systemu: Wykonawca jest zobowiązany do likwidacji wszystkich elementów poprzedniego systemu ochrony, po uruchomieniu i sprawdzeniu systemu będącego częścią przedmiotu zamówienia - porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia w trakcie prowadzonych prac istniejących na terenie obiektów elementów systemów ochrony, np. czujek dymowych. Z uwagi na charakter obiektu wszelkie instalacje zewnętrzne (prowadzone w budynkach przy ul. Franciszkańskiej 9 i 11) należy wykonać podtynkowo lub pod posadzką/posadzką. Wykonawca jest zobowiązany trasy instalacyjne przywrócić do pierwotnego stanu i scalić kolorystycznie z daną partią obiektu. Udostępnienie ciągów komunikacyjnych - w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych prac związanych z zakresem przedmiotu zamówienia wskazanych w dokumentacji i niniejszej specyfikacji, nie wskazanych w załączonej dokumentacji, w tym w przedmiarze, bez wykonania których nie byłaby możliwa realizacja zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zapyleniem i zabrudzeniem otoczenia wykonywanych robót, w szczególności dróg komunikacyjnych, otworów do pomieszczeń w których nie odbywa się remont, eksponatów muzealnych, wyposażenia sal i pomieszczeń w których będą wykonywane prace z własnych materiałów, pod nadzorem pracownika Muzeum. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy szkód powstałych podczas wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób naprawienia szkód zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego. Do wykonania prac należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o takich samych lub wyższych parametrach. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - bieżącego usuwania i utylizacji we własnym zakresie wszelkich materiałów rozbiórkowych, - pozyskiwania zezwoleń na zajęcie chodnika, pasa drogowego, na dojazd w strefie staromiejskiej itp. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe - stwierdzone na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę u1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uważa się za odrzuconą. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 62 11602202 0000 0000 60901138 z dopiskiem (wadium w postępowaniu na remont i adaptację na cele muzealne budynku przy ul. Franciszkańskiej 9 w Toruniu), a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. waża się za odrzuconą. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 62 11602202 0000 0000 60901138 z dopiskiem (wadium w postępowaniu na modernizację kompleksu budynków przy ul. Łaziennej 16, Ciasnej 4/6/8 w Toruniu), a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach