Przetargi.pl
Remont i adaptacja części budynku oraz lokalu użytkowego na Centrum Informacji Turystycznej wraz z rewitalizacją oraz renowacją zabytkowych elementów architektury, Plac Wolności 17, Bystrzyca Kłodzka.

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 600 , fax. 748 111 588
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    Henryka Sienkiewicza 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 600, fax. 748 111 588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja części budynku oraz lokalu użytkowego na Centrum Informacji Turystycznej wraz z rewitalizacją oraz renowacją zabytkowych elementów architektury, Plac Wolności 17, Bystrzyca Kłodzka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i adaptacji części budynku oraz lokalu użytkowego na Centrum Informacji Turystycznej wraz z rewitalizacją oraz renowacją zabytkowych elementów architektury zlokalizowanego przy Placu Wolności 17 w Bystrzycy Kłodzkiej. 1) Roboty budowlane obejmują m.in.: a) remont i rewaloryzację elewacji, stolarkę okienną i drzwiową, restaurację detali kamiennych, portali kamiennych, posadzki, roboty stolarskie i malarskie, roboty nawierzchniowe, roboty murowe i konstrukcyjne, roboty tynkarskie i okładzinowe. b) wykonanie szczegółowych projektów wykonawczych dla elementów określonych w dokumentacji projektowej, dla których takie projekty należy wykonać na etapie wykonawstwa i uzgodnić z nadzorem konserwatorskim, nadzorem autorskim oraz uzyskać akceptację Inwestora. Dotyczy to m.in. projektów dla: - lady do obsługi klientów, - witryn szklanych podświetlanych na materiały promocyjne, - ścianek szklanych działowych, - drzwi wejściowych na elewacji frontowej i okien (witryn szklanych) oraz drzwi wejściowych głównych na elewacji tylnej, - drzwi wewnętrznych, - systemu informacji wizualnej, - reklamy zewnętrznej, donic wraz obsadzeniem zieleni. W zakresie wyposażenia wnętrza po stronie wykonawcy roboty obejmują projekt i wykonanie: lady do obsługi klientów, witryny wystawienniczej oraz pozostałych elementów wymienionych powyżej. c) wykonanie badań architektonicznych, badań konserwatorskich tynków i stratygrafię elewacji, badań konserwatorskich kamiennych detali (ościeża okienne elewacji frontowej, portal w elewacji tylnej, oprawy otworów w sieni wejściowej), programu konserwacji detalu kamiennego oraz sporządzenie wyników tych badań, wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Roboty sanitarne obejmują m.in.: a) instalację wodną i kanalizacyjną, przyłączenie instalacji C.O, instalację centralnego ogrzewania, wentylację i klimatyzację, kanalizację deszczową, b) uruchomienie systemu i ww. instalacji, wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Roboty elektryczne obejmują m.in.: a) układ zasilania obiektu w energię elektryczną, instalację oświetlenia, instalację oświetlenia awaryjnego, instalację gniazd wtykowych, instalację zasilania odbiorów siłowych, instalację połączeń wyrównawczych, ochronę przetężeniową i przeciwporażeniową, ochronę przeciwprzepięciową, b) niezbędne odbiory, badania i pomiary sprawdzające, uruchomienie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4) Roboty dotyczące instalacji teletechnicznej obejmują m.in.: a) przygotowanie tras kablowych pod instalację, okablowanie strukturalne sieci LAN, zasilanie gwarantowane, urządzenia aktywne i centrala telefoniczna, system SSWIN, system CCTV, b) przedmiot zamówienia obejmuje także: - uruchomienie struktury logicznej sieci komputerowej, - uruchomienie sieci telefonicznej, - montaż i uruchomienie systemu SSWIN, - montaż i uruchomienie systemu CCTV, - badania i pomiary sprawdzające instalacji, - wykonanie monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego, - badania i pomiary sprawdzające instalacje, - uruchomienie struktury logicznej sieci komputerowej, - dokumentację powykonawczą, c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach