Przetargi.pl
REMONT I ADAPTACJA BUDYNKU SZKOŁY NA POTRZEBY ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ZESPOLE PODWORSKIM ANIELIN W MIEJSCOWOŚCI KOŻUCHÓWKA GMINA KRZYWDA

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I ADAPTACJA BUDYNKU SZKOŁY NA POTRZEBY ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ZESPOLE PODWORSKIM ANIELIN W MIEJSCOWOŚCI KOŻUCHÓWKA GMINA KRZYWDA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: REMONT I ADAPTACJA BUDYNKU SZKOŁY NA POTRZEBY ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ZESPOLE PODWORSKIM ANIELIN W MIEJSCOWOŚCI KOŻUCHÓWKA GMINA KRZYWDA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu adaptacje i zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na ośrodek wsparcia dla osób z zaburzeniami a psychicznymi, w tym: roboty wyburzeniowe i demontażowe, wykonanie ścianek działowych w projektowanym układzie użytkowym, wykonanie budowlanych robót instalacyjnych instalacji elektrycznych, wodnokanalizacyjnych, ogrzewania, robót wykończeniowych budynku oraz instalacja windy schodowej dla niepełnosprawnych. Teren i obiekty, na bazie których planuje się utworzyć ośrodek wsparcia to miejsce, gdzie dotychczas prowadzona była Szkoła Podstawowa w Anielinie, w miejscowości Kożuchówka gm. Krzywda, na działce Nr 498 pow. łukowski, woj. lubelskie. Budynek dotychczas był w ciągłym użytkowaniu jako szkoła podstawowa lecz w celu zmiany jego przeznaczenia na potrzeby ośrodka niezbędnym jest wykonanie pewnych prac remontowych i modernizacyjnych zmieniających funkcje pomieszczeń. Właścicielem nieruchomości jest Gmina Krzywda, tj. organ prowadzący dotychczas szkołę podstawową i planujący utworzyć ośrodek wsparcia na bazie tej nieruchomości, wykorzystując istniejące budynki i uzbrojenie terenu, usytuowane w miejscu zapewniającym bezpieczeństwo i spokój podopiecznych ośrodka. Ogólny zakres robót do wykonania w ramach zamówienia obejmuje: - Instalacja windy - schodołazu gąsienicowego dla osób niepełnosprawnych w celu wyeliminowania bariery architektonicznej - 1 komplet. - Wymiana podłóg, okładzin i wymalowań ściennych, wymiana drzwi wejściowych, wykonanie ścianek działowych w salach lekcyjnych i biurowych oraz ich adaptacja na: - świetlicę - salę ogólną spotkań uczestników i ich rodzin, - sale korekcyjno- gimnastyczne do aktywizacji i rehabilitacji, - pracownię gospodarstwa domowego, - pracownię informatyczna, - pracownię artystyczną, - pracownię techniczną. - gabinet terapeuty, - sanitariaty, - pomieszczenia socjalne, administracji, kierownika. - Wymianę i dostosowanie instalacji elektrycznych. - Wymianę i dostosowanie instalacji wodnokanalizacyjnych, wydzielenie i wyposażenie toalet. - Wymianę i dostosowanie instalacji centralnego ogrzewania. - Wymiana pokrycia dachowego. - Ocieplenie budynku. - Wyburzenie wejścia bocznego na piętro budynku. - Wykonanie schodów i pochylni wejścia głównego. - Przebudowa drogi dojazdowej placu manewrowego. Charakterystyczne parametry budynku - powierzchnia zabudowy: - 334,25 m2 - powierzchnia całkowita budynku: - 668,50 m2 - pow. całkowita parteru: - 334,25 m2 - pow. całkowita piętra: - 334,25 m2 - powierzchnia wewnętrzna parteru: - 303,61 m2 - powierzchnia wewnętrzna piętra: - 303,61 m2 - powierzchnia kondygnacji parteru netto: - 287,46 m2 - użytkowa: - 204,15 m2 - usługowa: - 0,29m2 - ruchu: - 77,58 m2 - powierzchnia kondygnacji piętra netto: - 289,44 m2 - użytkowa: - 199,25 m2 - usługowa: - 0,29m2 - ruchu wysokości: - 81,53 m2 Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, załączoną do niniejszej SIWZ. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r.: 45 20 00 00-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 21 00 00-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45 26 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45 30 00 00-0 - Roboty instalacyjne w budynkach. 45 31 00 00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 45 31 10 00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. 45 33 00 00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45 40 00 00-1 -Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45 42 00 00-7 - Robot w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45 43 00 00-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45 44 00 00-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45 44 30 00 4 - Roboty elewacyjne 45 32 10 00-3 - Izolacja cieplna 45 32 40 00-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót budowlanych, zgodnie z projektem budowanym i decyzja o pozwoleniu na przebudowę. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z obowiązkiem nałożonym w/w decyzja o pozwoleniu na budowę. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót budowlanych, zgodnie z projektem budowanym i decyzja o pozwoleniu na przebudowę. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z obowiązkiem nałożonym w/w decyzja o pozwoleniu na przebudowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku nr 1 w § 29 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060; z dopiskiem: Wadium- Świetlica wiejska miejscem integracji społeczności i promocji lokalnych produktów. 5. Pieniądze wnoszone tytułem wadium muszą zostać zaksięgowane na rachunku bankowym zamawiającego przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 3 pkt 2 i 5. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. 9. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia składania ofert do upływu terminu związania ofertą. 10. Wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo jeżeli wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach