Przetargi.pl
REMONT HOLU, GŁÓWNEJ KLATKI SCHODOWEJ WRAZ ZE ŚWIETLIKIEM DACHOWYM, DWÓCH KLATEK SPIRALNYCH I KLATKI PROSTEJ W BUDYNKU CZERWONEGO RATUSZA.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT HOLU, GŁÓWNEJ KLATKI SCHODOWEJ WRAZ ZE ŚWIETLIKIEM DACHOWYM, DWÓCH KLATEK SPIRALNYCH I KLATKI PROSTEJ W BUDYNKU CZERWONEGO RATUSZA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja robót będzie prowadzona w dwóch etapach, w latach 2015-2016. Etap I (2015 r.) obejmie remont holu, głównej klatki schodowej wraz ze świetlikiem, etap II (2016 r.) obejmie remont dwóch klatek spiralnych i klatki prostej. Zakres prac pierwszego etapu obejmuje usunięcie: przemalowań ze wszystkich cegieł, detali, balustrad i cegieł nakrywających, tynków w partiach zaplamień, wybrzuszeń i zamalowania farbami olejnymi, wszystkich zaprawek cementowych, nieoryginalnych kształtek wykonanych z betonu i elementów ceramicznych silnie zniszczonych, wykucie wszystkich spoin w obrębie cegieł głównych oraz skucie uszkodzonych i nie nadających do naprawy posadzek, malowanie: cegieł, tynków i sklepień farbami mineralnymi oraz stolarki farbami akrylowymi do drewna zgodnie z kolorystyka ujętą w projekcie, uzupełnienie spoin, ułożenie nowej posadzki w układzie historycznym oraz naprawę pozostałych oryginalnych posadzek, montaż nowego oświetlenia oraz systemu nawiewu ciepłego powierza, zabudowę drewnianą kiosku oraz wykonanie nowego świetlika w sklepieniu nad głównej klatką schodową. Zakres drugiego etapu obejmuje skucie: luźnych i uszkodzonych tynków, przygotowanie: powierzchni ścian, sufitów i posadzek pod położenie nowych powłok malarskich i okładzin podłogowych zgodnie z kolorystyką ujętą w projekcie, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, montaż nowych balustrad i pochwytów oraz nowego oświetlenia. Szczegółowy zakres prac określa: projekt budowlany Remont holu z główną klatką schodowa, świetlika dachowego z zadaszeniem oraz dwóch klatek spiralnych w budynku Czerwonego Ratusza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Urzędu Morskiego w Szczecinie w Narodowym Banku Polskim O/O Szczecin Nr 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000 ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158. z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5.Kserokopię wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie określonej w pkt 2) b-e do oferty należy załączyć kserokopię pokwitowania świadczącego o zdeponowaniu oryginałów dokumentów w kasie Urzędu. 6.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium : 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1) Na podstawie art. 147 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy, wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy. 2) Zgodnie z art. 150 ust. 1 i 2 cytowanej wyżej ustawy wielkość tego zabezpieczenia ustala się w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego brutto. 3) Kwotę określonego w ust. 2 zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawca wpłaci na konto Zamawiającego w NBP o/o Szczecin nr 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000 lub wniesie zabezpieczenie w innej formie niż pieniądze, zgodnie z art. 148 ust. 1 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Strony postanawiają, że 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości. 5) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy podlega zwrotowi/zwolnieniu na rzecz Wykonawcy, zgodnie z poniższymi ustaleniami: 6) - 70% - w ciągu 30 dni licząc od daty wykonania umowy i uznania jej przez Zamawiającego za należycie wykonaną - od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego stwierdzającego prawidłowe wykonanie prac, 7) - 30% - w terminie 15 dni po upływie rękojmi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach