Przetargi.pl
Remont gruntowych dróg gminnych - równanie i profilowanie mechaniczne oraz zagęszczanie przez wałowanie wraz z dostawą kruszywa betonowego na bieżące utrzymanie dróg gminnych z terenu Miasta i Gminy Lwówek ( w okresie od dnia podpisania umowy do końca roku budżetowego 2012)

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont gruntowych dróg gminnych - równanie i profilowanie mechaniczne oraz zagęszczanie przez wałowanie wraz z dostawą kruszywa betonowego na bieżące utrzymanie dróg gminnych z terenu Miasta i Gminy Lwówek ( w okresie od dnia podpisania umowy do końca roku budżetowego 2012)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Remont gruntowych dróg gminnych - równanie i profilowanie mechaniczne oraz zagęszczanie przez wałowanie wraz z dostawą tłucznia betonowego na bieżące utrzymanie dróg gminnych z terenu Miasta i Gminy Lwówek. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu gruntowych dróg gminnych, na terenie Miasta i Gminy Lwówek polegającym na mechanicznym równaniu i profilowaniu z zagęszczaniem nawierzchni przez wałowanie walcem kołowym, wraz z dojazdem na miejsce wykonywania robót i powrotem do miejsca garażowania. 1) Przewidywana przez Zamawiającego powierzchnia nieutwardzonych nawierzchni gruntowych dróg gminnych podlegających równaniu (profilowaniu) mechanicznemu równiarką samojezdną w okresie obowiązywania umowy wynosi ogółem ca 600.000m2, w tym : - gminne drogi wiejskie - ca 250.000m2 - gminne drogi przejazdowe dla autobusów szkolnych + miasto - ca 350.000m2 2) Równanie dróg podzielono na: - równanie wiosenne drogi wiejskie - ca 250.000m2 drogi przejazdowe dla autobusów szkolnych + miasto - ca 350.000m2 - równanie jesienne drogi wiejskie - 80.000m2 drogi przejazdowe dla autobusów szkolnych + miasto - ca 120.000m2 3) Z powyższego wynika, że przewidywana przez Zamawiającego powierzchnia gruntowych dróg gminnych podlegających równaniu (profilowaniu) mechanicznemu równiarką samojezdną w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy wynosi ogółem ca 800.000m2 2. Przewidywana przez Zamawiającego powierzchnia gruntowych dróg gminnych podlegających zagęszczeniu przez wałowanie, drogowym walcem kołowym w okresie obowiązywania umowy wynosi ca 10% wszystkich dróg gruntowych podlegających równaniu (profilowaniu) i równa się powierzchni - ca 80.000m2 Uwaga: wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w wyniku zmniejszenia lub zwiększenia się bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na równanie i profilowanie mechaniczne oraz zagęszczanie przez wałowanie wraz z dostawą tłucznia betonowego bieżącego utrzymania dróg gminnych w okresie obowiązywania umowy. Uwaga: wszystkie parametry przedmiotu zamówienia są opisane dla zamówienia obejmującego okres 1roku - 12 msc, przystępujący do postępowania muszą zaakceptować fakt, że wielkość przedmiotu zamówienia w momencie ogłaszania postępowania przetargowego jest proporcjonalnie mniejsza. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dojazd na miejsce wykonywania usługi i powrót do miejsca garażowania,(koszt dojazdów i powrotów do miejsca garażowania musi być wliczony w cenę jednostkową za wykonanie usługi), 2) mechaniczne profilowanie dróg gruntowych oraz usuwanie warkoczy ziemnych równiarka samojezdną, 3) usuwanie z drogi kamieni, cegieł, drutów itp. i ich wywóz w miejsce składowania odpadów stałych, (Zamawiający nie zapewnia miejsca składowania usuniętych z profilowania dróg kamieni, cegieł, drutów itp.) 4) zagęszczanie dróg gruntowych przez wałowanie drogowym walcem kołowym wyprofilowanych nawierzchni - w zależności od potrzeb i uzgodnień z Zamawiającym. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostawa tłucznia betonowego (niesortowanego gruzu betonowego pochodzącego z recyklingu) w ilości ca 1.700ton z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2012 roku (wielkość dostawy może ulec zmianie - zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania). 5. Zamawiający określa parametry kruszywa betonowego podlegającego dostawie: 1) dopuszcza do wbudowania tylko i wyłącznie gruzobeton o frakcji 0 - 63, zastosowane kruszywo musi odpowiadać normie PN-S02205/98, 2) materiał nie może zawierać elementów metalowych, szkła, oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych, 3) niedopuszczalna jest obecność w gruzobetonie elementów z eternitu i innych niebezpiecznych dla środowiska, 4) dostawy zamówienia będą realizowane systematycznie od podpisania umowy, zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane drogi gminny Lwówek, 5) dostawy mają być realizowane samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności od 15 do 30ton, umożliwiający sukcesywny i w miarę równomierny rozładunek bezpośrednio na drodze, 6) koszt załadunku, transportu i rozładunku musi być wliczony w cenę jednostkową dostawy kruszywa, 7) w przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów kruszywa, wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i dokona wymiany na prawidłowy, 8) w dostawach kruszywa mogą wystąpić jednostkowe dostawy innych materiałów (np.: żużel, mieszanki piasku i żwiru, otoczaki, tłuczeń kamienny), których zamawiana, ewentualna ilość i cena będzie przedmiotem bieżącej negocjacji z Wykonawcą. 6. Tryb zlecania wykonania i rozliczania wykonanych robót drogowych 1) Każdorazowe zlecenie wykonania równania drogi nastąpi telefonicznie i niezwłocznie zostanie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego. 2) Zamawiający i Wykonawca przed przystąpieniem do robót drogowych dokonają wizji lokalnej w terenie. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do: - określenia przybliżonego terminu wykonania robót drogowych, - podjęcia robót drogowych w ciągu 2 dni roboczych po dokonanej wizji lokalnej w terenie. 4) Rozliczenia za wykonane roboty drogowe będą dokonywane w oparciu o cenę jednostkową za 1 m? wyrównanej drogi, oraz w oparciu o cenę jednostkową za 1 m? zagęszczonej nawierzchni drogi, a także w oparciu o cenę jednostkową 1tony dostarczonego materiału (kruszywa betonowego). 5) Z każdego równania drogi zostanie sporządzony protokół odbioru, który będzie zawierał szczegółowy obmiar wykonanych robót drogowych, protokoły odbioru wykonanych robót będą podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego (przy udziale sołtysa z administracyjnego obrębu wsi na którego terenie została wykonana usługa). 6) Wykonawca będzie wystawiał fakturę częściową VAT w oparciu o protokoły odbioru robót w terminie 7 dni po zakończeniu miesiąca, w którym roboty drogowe zostały wykonane. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy w trakcie prowadzenia robót drogowych . 1) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót drogowych będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót związanych z równaniem i wałowaniem dróg, a także dostawą kruszywa betonowego. Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie oświadczenia przewidywane zatrudnienie podwykonawców, z wyszczególnieniem ich danych adresowych. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 6) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą winien wykazać, że posiada na terenie gminy Lwówek, bądź w najbliższej okolicy bazę sprzętowo materiałową, lub złoży oświadczenie, że założy taką bazę na okres trwania umowy na terenie gminy Lwówek, bądź w najbliższej okolicy. 14. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 15. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty, termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, protokołu odbioru robót wykonanego równania, profilowania odcinka drogi, 2) Udzielona gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu protokółu odbioru robot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach