Przetargi.pl
Remont głównego holu na drugim piętrze Szkoły, dwóch sal lekcyjnych i sklepiku szkolnego oraz pomieszczenia administracyjnego na drugim piętrze,kompleksowy remont biblioteki i czytelni,remont posadzek połączony z położeniem wykładziny antypoślizgowej w 4 pracowniach komputerowych, kompleksowy remont pomieszczenia administracyjnego na parterze w głównym budynku Szkoły oraz remont oświetlenia w sali gimnastycznej przy ulicy Mickiewicza 10.

Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Mickiewicza 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 624 2838 , fax. 0-89 624 2838 wew. 31
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica
    ul. Mickiewicza 10 10
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 624 2838, fax. 0-89 624 2838 wew. 31
    REGON: 00019205700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1szczytno.ehost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont głównego holu na drugim piętrze Szkoły, dwóch sal lekcyjnych i sklepiku szkolnego oraz pomieszczenia administracyjnego na drugim piętrze,kompleksowy remont biblioteki i czytelni,remont posadzek połączony z położeniem wykładziny antypoślizgowej w 4 pracowniach komputerowych, kompleksowy remont pomieszczenia administracyjnego na parterze w głównym budynku Szkoły oraz remont oświetlenia w sali gimnastycznej przy ulicy Mickiewicza 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje prace budowlane polegające na kompleksowym remoncie głównego holu i części klatki schodowej na drugim piętrze Szkoły, sali lekcyjnej nr 12 i 13 oraz sklepiku szkolnego i pomieszczenia administracyjnego położonych na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły, kompleksowy remont biblioteki i czytelni położonych w głównym budynku-niski parter, remont posadzek połączony z położeniem wykładziny antypoślizgowej w 4 pracowniach komputerowych na drugim piętrze Szkoły, remont pomieszczenia administracyjnego na parterze oraz remont oświetlenia w sali gimnastycznej przy ulicy Mickiewicza 10. Zakres prac obejmuje m.in.:- remont posadzek, kładzenie wykładzin elastycznych i gresu;- wykonanie nowych tynków;- sufity podwieszane;- wykonanie nowych instalacji oświetleniowych;- wykonanie tablic rozdzielczych;- prace malarskie;- prace izolacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali 1 robotę budowlaną o wartości minimum 300 000,-zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postęepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli zajdą przesłanki, o których mowa w art.89 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone a art.22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zw zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych z rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002r Nr 197poz.1661 ). Nie dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi w tym Spółek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, 5. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, w tym 1 robotę budowlaną o wartości minimum 300 000,-zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia/w szkolnictwie/, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać roboty budowlane zakończone przed dniem wszczęcia postępowania. Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót. 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, z także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. 9. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 8, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 10. polisę, a w przypadku jej braki inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł, 11. szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy budowy określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto. Elementy robót w harmonogramie należy wykazać w taki sposób, aby mogły być one podstawą do odbiorów częściowych. 12. zaparafowany projekt umowy (każda strona).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.bip.powiat.szczytno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach