Przetargi.pl
Remont elewacji wraz z kolorystyką Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. ppłk. J. Wryczy w Tucholi

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. ks. ppłk. Józefa Wryczy ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, ul. Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 343 515 , fax. 523 343 515
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. ks. ppłk. Józefa Wryczy
    ul. Szkolna 4
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 343 515, fax. 523 343 515
    REGON: 27207500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji wraz z kolorystyką Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. ppłk. J. Wryczy w Tucholi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, CPV 45443000-4 roboty elewacyjne. Przedmiotem niniejszego zadania jest inwestycja polegająca na remoncie elewacji wraz z kolorystyką budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. ppłk. J. Wryczy w Tucholi. Budynek murowany podpiwniczony o trzech kondygnacjach nadziemnych z dachem płaskim krytym papą. Budynek szkoły wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, telefoniczną, odgromową oraz gazową. Obiekt o wysokich walorach architektonicznych. Powyższy obiekt znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej „A” Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykonanie elewacji należy rozpocząć pracę od ściany na elewacji bocznej 2, strona zachodnia. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: 1. Planowana inwestycja polegać będzie na pracach remontowych w skład, których wchodzą:  wymiana stalowych drzwi do pomieszczenia kotłowni  wymiana obróbek blacharskich na nowe tytanowo - cynkowe  wymiana rynien i rur spustowych na nowe tytanowo – cynkowe  naprawa tynków na kominach  naprawa ubytków tynków elewacji z uprzednim skuciem tynków zwietrzałych  naprawa i renowacja tynków detali architektonicznych  gruntowanie i przecieranie tynków  malowanie tynków i profili architektonicznych. 2. Wykonanie robót konserwatorskich elewacji:  usunięcie starych luźnych tynków  wykonanie nowych tynków zewnętrznych  wykonanie lub naprawa detali architektonicznych elewacji  wykonanie tynków cokołowych elewacji  spięcie rys w murach i elementach detali  wykonanie wzmocnień gzymsów i parapetów. 3. Kolejność wykonywania prac remontowych:  demontaż orynnowania, obróbek blacharskich, czapek kominowych, istniejących drzwi  skucie luźnych tynków na kominie  usunięcie starych luźnych tynków  wykonanie nowych tynków zewnętrznych  wstawienie nowych drzwi zewnętrznych  wykonanie lub naprawa detali architektonicznych elewacji  wykonanie tynków cokołowych elewacji. W ramach zmówienia Zamawiający zapewnia udostępnienie Wykonawcy rusztowania ramowego typ RAM 2 do ww. zadania o powierzchni roboczej 343,20 m². Wykonawca zobowiązuje się do oddania rusztowań po zakończeniu realizacji zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego w stanie, w którym były przekazane. Przed rozpoczęciem robót kierownik budowy powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W przypadku pogorszenia się warunków atmosferycznych – wystąpienia opadów deszczu, wyładowaniami atmosferycznymi, silnego wiatru powyżej 10 m/s – roboty budowlane należy przerwać. Zamawiający wymaga aby pracownicy firmy wykonującej zadanie, charakteryzowali się kulturą osobistą. Pracownicy muszą zachować wszelkie ostrożności podczas pracy, gdyż teren objęty budową jest miejscem publicznym obowiązuje zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu oraz używania słów niecenzuralnych, ponieważ miejscem wykonywania inwestycji jest szkoła. Szczegółowy opis robót budowlanych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w dokumentach pomocniczych. Należy pamiętać, aby dane prace dotyczące ww. zadania wykonywać w odpowiednich warunkach atmosferycznych. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym. Szczegółowy opis robót budowlanych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w dokumentach pomocniczych stanowiących następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 – załącznik do zgłoszenia – elewacja SP1, Załącznik nr 2 - rys. elewacja SP1, Załącznik nr 3 - przedmiar, przy czym przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, pozwalającym na przygotowanie oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy szczegółowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016 poz. 1987). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Ponadto Wykonawca w ofercie składa:  formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ,  dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów,  wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów potrzebnych do realizacji zamówienia – załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach