Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2016-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji T gmachu MINISTERSTWA FINANSÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązany będzie wykonać remont elewacji gmachu Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie obejmujących elewacje T - bloku D1, D2 i D3. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Oczyszczenie, naprawę i zabezpieczenie przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych elewacji oraz gzymsów i cokołów przyściennych elewacji T budynku Ministerstwa Finansów. 2) Wymianę sposobu mocowania obróbek blacharskich gzymsów i ścian attykowych na kołki z podkładką EPDM lub wykonanie kapturków stalowych. 3) Kompleksowe mycie stolarki okiennej i drzwiowej obejmującej mycie szyb zespolonych oraz ościeży na zewnątrz i wewnątrz po zakończonych pracach budowalnych. 4) Wykonanie zabezpieczenia w postaci daszku nad wejściem do gmachu Ministerstwa Finansów od strony parkingu (ul. Traugutta). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ. 4. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w SIWZ norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza, aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy 1 osoby bezrobotnej, spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r., poz. 149, z późn. zm.) lub 1 osoby niepełnosprawnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 14 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji przedmiotu umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 roboczych dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. Zamawiający uzna, że Wykonawca wywiązał się z przedmiotowego obowiązku, jeśli zatrudnienie osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej nastąpiło w okresie nie wcześniejszym niż 3 (trzy) miesiące przed zawarciem Umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, określonej w § 10 ust. 15 Wzoru Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. D. U. z 2014r., poz. 1804). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie placów na terenie dawnej Jednostki Wojskowej etap I
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kablowych linii energetycznych niskiego napięcia, urządzeń rozdzielczych, przebudowa istniejących podstacji Sn/nn w 42 Bazie Lotnictwa Szkoleniowego w Radomiu.
Dodano: 2016-06-27 - Remont elewacji w dziedzińcu wewnętrznym gmachu MF obejmujący elewacje: nr V1 bloku B3, V2 blok C1, V3 bloku C2 i nr V4 blok D3
Dodano: 2015-06-12 - Wykonanie termomodernizacji budynku Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 8 w Warszawie.
Dodano: 2015-06-03 - Przebudowa ul. Wojska Polskiego - na odcinku od ul. Żwirowej do granicy gm. Lesznowola i ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od ul. Słonecznej do granicy gminy Lesznowola
Dodano: 2014-10-31 - Budowa budynków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej typu rodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Łbiskach - w zakresie układu drogowego
Dodano: 2014-10-01 - Uzupełnianie przyłączy wodociągowych na terenie Gminy Baranowo
Dodano: 2014-10-01 - Przebudowa chodnika przy ulicy Kościelnej i Rynek w Stanisławowie
Dodano: 2014-09-05 - Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami dla msc. Majdan
Dodano: 2014-07-10 - Docieplenie wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynków nr 2 i 9 w m. Warszawa, ul. Gdańska 6
Dodano: 2014-07-04