Przetargi.pl
„Remont elewacji budynku Urzędu Miasta – II etap oraz budowa windy dla niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta w Bochni”

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 52389600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont elewacji budynku Urzędu Miasta – II etap oraz budowa windy dla niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta w Bochni”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: „Remont elewacji budynku Urzędu Miasta – II etap oraz budowa windy dla niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta w Bochni”. 2. W zakres robót wchodzi: 1) remont elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia wraz z dziedzińcem i częścią piwnic (otynkowanie elewacji, wymiana krat okiennych, demontaż okablowania zewnętrznego, oczyszczenie i zabezpieczenie cokołów wraz z uzupełnieniem substancji, wymiana rynien i rur spustowych, instalacji odgromowej, wymiana kwietników, parapetów, remont zadaszenia nad balkonem, wymiana posadzki, wymiana nawierzchni dziedzińca) zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową; 2) rozbudowę z przebudową budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta Bochnia o windę i wiatrołap wraz wewnętrzną instalacją elektryczną i wentylacją mechaniczną, przebudowa schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z rozbudową zadaszenia nad schodami oraz rozbudowa budynku gospodarczego (roboty rozbiórkowe, roboty murowe, nadproża, fundamenty, dach, obróbki blacharskie, izolacje, roboty tynkarskie, ocieplenie stropodachów, ślusarka, dostawa i montaż windy, instalacje kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacja ogrzewcza, instalacja wentylacji mechanicznej, roboty instalacyjne elektryczne) zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacja projektową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) projekt budowlany i wykonawczy na „Remont elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia wraz z piwnicami i dziedzińcem zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Wielkiego 2 (…)”; 2) projekt budowlany i wykonawczy na „Rozbudowę z przebudową budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta Bochnia o windę i wiatrołap wraz wewnętrzną instalacją elektryczną i wentylacją mechaniczną, przebudowa schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z rozbudową zadaszenia nad schodami oraz rozbudowa budynku gospodarczego (…)”; 3) przedmiary robót; 4) szczegółowe specyfikacje techniczne; 5) program prac konserwatorskich na „ Remont elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia”; 6) pozwolenia znak: OZT.5152.582.2016.GT1 oraz znak: OZT.5152.2017.EB1 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie Delegatura w Tarnowie; 7) decyzja Nr 425/2017 o pozwoleniu na budowę pn. Rozbudowa z przebudową budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta Bochnia o windę i wiatrołap (…), oraz decyzja Nr 757/2016 o pozwoleniu na budowę na roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia wraz z piwnicami i dziedzińcem. 8) wzór umowy. 4. Zamówienie obejmuje również: 1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych oraz organizacji placu budowy, jak również dopełnienia wszelkich formalności prawnych niezbędnych do użytkowania obiektu (zgłoszenia, pozwolenia, odbiory branżowe – w tym odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego itp.); 2) uruchomienie i zgłoszenie urządzenia (windy wraz z instalacją) do Urzędu Dozoru Technicznego oraz sporządzenie dla Zamawiającego harmonogramu konserwacji i serwisu urządzenia windy i instalacji, zgodnie z wymaganiami aktualnych przepisów w tym zakresie oraz warunkami gwarancji; 3) konserwacja i obowiązkowy serwis windy (w tym prowadzenie i przekazywanie Zamawiającemu dokumentacji z tym związanej) w czasie trwania gwarancji; 4) uzyskanie zgody Zarządu Dróg Wojewódzkich na zajęcie pasa drogowego, (prace przy remoncie elewacji w tym ustawienie rusztowań – część budynku znajduje się przy ul. Kazimierza Wielkiego - przy drodze Wojewódzkiej) oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego przy drogach miejskich; 5) opłaty za zajęcie pasa drogowego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac wykonawczych w sposób nie utrudniający funkcjonowania użytkowników budynku (obiekt czynny) i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 2255 oraz z 2017 r. poz.60 i 962). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących prace fizyczne, w tym remontowo–budowlane i montażowe, brukarskie, elektryczne, sanitarne opisane dokumentacją projektową, które są niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. ul. Rynek, Bochnia nr 74 1240 1431 1111 0010 0293 1934. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencje Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału u Skarbnika Urzędu Miasta pokój nr 131. 5. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. 7. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Pzp. 9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty. 1. Zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w VI.7. pkt 2 – na załączniku Nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Dowody potwierdzające równoważność oferty w przypadku oferowania materiałów równoważnych (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 4. Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w VI.2. pkt 1 SIWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (jeżeli dotyczy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) w VI.2. pkt 4,5 SIWZ - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. b) w VI.2. pkt 3 SIWZ - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w VI.2. pkt 1, składa dokument, o którym mowa w VI.5. pkt 1 pkkt 1 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach