Przetargi.pl
„Remont elewacji budynku przy ul. Brodzińskiego 8 – III Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie”.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
    REGON: 851661323
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl, bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont elewacji budynku przy ul. Brodzińskiego 8 – III Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Brodzińskiego 8 w Tarnowie. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in.: a) renowację elewacji wschodniej, północnej oraz południowej budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Brodzińskiego 8, w tym m.in.: naprawa uszkodzonych tynków, uzupełnienie detali architektonicznych, malowanie elewacji, b) wykonanie badań stratygraficznych warstw malarskich w celu ustalenia pierwotnej kolorystyki elewacji, c) wymianę wszystkich obróbek blacharskich (parapety i okucia gzymsów) na nowe z blachy tytanowo-cynkowej dla budynku przy ul. Brodzińskiego 8, d) odrestaurowanie parapetów z kamienia w budynku przy ul. Brodzińskiego 8, e) wymianę rynien na nowe z blachy tytanowo-cynkowej oraz wykonanie konserwacji rur spustowych w budynku przy ul. Brodzińskiego 8, f) wykonanie renowacji balustrad w kamienicy przy ul. Brodzińskiego 8, g) osuszenie oraz wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Brodzińskiego 8 wraz z odtworzeniem chodnika, h) renowację drewnianych drzwi z oknem od strony wschodniej w elewacji frontowej budynku przy ul. Brodzińskiego 8, i) wykonanie instalacji oświetlenia – iluminacji elewacji frontowej budynku przy ul. Brodzińskiego 8, j) prowadzenie dokumentacji przebiegu (dziennika) prac konserwatorskich wskazanych w pozwoleniu konserwatorskim, k) wykonanie w 2 egz. dokumentacji powykonawczej, opracowanej przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlanych (zgodnie z przepisami prawa budowlanego), obrazującą przebieg prac i zawierającą opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć oraz do opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu konserwatorskim prac. Uwaga! Budynek przy ul. Brodzińskiego 8 jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-146 z dnia 01.03.1978 r. 4. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę „Inwestprojekt – Tarnów” Sp. z o.o., ul. Sowińskiego 19, 33-100 Tarnów, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ oraz w programie prac konserwatorskim opracowanym przez konserwatora dzieł sztuki mgr. Tomasza Głowacza, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumentację projektową stanowią: projekt budowlany, wykonawczy, inwentaryzacja budowlana, przedmiary robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Uwaga! Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje jedynie roboty budowlane dotyczące budynku III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Brodzińskiego 8 w Tarnowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w terminie do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099 z zaznaczeniem w dowodzie wpłaty: „Wadium - Remont elewacji budynku przy ul. Brodzińskiego 8 – III Liceum Ogólnokształcące w Tarnowie”. 3. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 4. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, p. 113, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołącza do oferty. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą, kopię dowodu wniesienia wadium załącza do oferty, natomiast oryginał umieszcza w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją, o której mowa w zdaniu pierwszym. 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: 2.1musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 3). Dokument należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 2.2. nie jest obowiązany do przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów, wszystkich dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia - (zob. § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). Odstąpienie od żądania dokumentów wynika z odpowiedzi Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczonej na stronie internetowej UZP dotyczącą odpowiedzi na pytanie „Czy zmawiający jest zobligowany w każdym przypadku do żądania dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podmiotu trzeciego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp. (zob. https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania -i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowienpublicznych/kwalifikacja podmiotowa wykonawców). 3. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). 4.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie, c) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, d) Wykonawcy występujący wspólnie w formie „konsorcjum” składają jedną ofertę, e) Do oferty konsorcjum załączy dokument potwierdzający wniesienie wadium, f) warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni warunek, bądź warunek zostanie spełniony łącznie. W przypadku doświadczenia wykonawcy, nie dopuszcza się sumowania wartości robót z różnych umów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach