Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 5601S na odcinku ulicy Sumińskiej w Gaszowicach i w Szczerbicach.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 32 4227479
  • Data zamieszczenia: 2016-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 32 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 5601S na odcinku ulicy Sumińskiej w Gaszowicach i w Szczerbicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie p.n. Remont drogi powiatowej nr 5601S na odcinku ulicy Sumińskiej w Gaszowicach i Szczerbicach , od granicy z m. Sumina km umowny 1+997 do gr. z m. Jejkowice km umowny 0+000. Długość odcinka 1,997 km. Remont drogi na odcinku długości 1,997 km, polega m.in. na: - wykonaniu prawego pobocza bitumicznego o szerokości 1,50 m i obejmującego następujące roboty: wykonanie koryta na głębokość 53 cm, wykonanie dwuwarstwowej podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego (warstwa dolna grubości 25 cm z kruszywa 0-63 mm i warstwa górna grubości 15 cm z kruszywa 0-31,5 mm) na łącznej powierzchni 3244m2; - wykonaniu na całej szerokości (6,00+1,50) warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16P o średniej grubości 3 cm na powierzchni 15 335 m2; ułożenie geosiatki przeciwspękaniowej na powierzchni 15 335m2 oraz dwóch warstw nawierzchni z betonu asfaltowego tj: warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W grub. 5 cm na powierzchni 15 195 m2 i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej z AC11S grub. 5 cm na powierzchni 15 751m2; - na odcinku od km - 0+095,5 do km 0+000 istniejącą warstwę ścieralną projektuje się rozebrać (poprzez frezowanie) i ułożyć nową z betonu asfaltowego grubości 5 cm (mieszanka mineralno-asfaltowa AC11S); - na całym odcinku po stronie lewej ( na powierzchni 2895 m2 )należy umocnić pobocze na szerokość 1,50 m warstwą grubość 15 cm z destruktu (frezu) pozyskanego z rozbiórki nawierzchni (37m3), pozostałą potrzebną ilość materiału zabezpiecza Wykonawca.; - odtworzeniu rowów przydrożnych (korekta niwelety podłużnej dna rowu, nowe ukształtowanie skarp i przeciwskarp), wraz z humusowaniem i obsianiem; a na odcinkach o spadku podłużnym 2,0% ÷3,0% umocnić darniną układaną na płask; a przy spadku powyżej 3,0% umocnić płytami ażurowymi 60x40x8 cm (dno rowu szerokości 0,40 m i skarpy do wysokości 0,40 m) - remoncie przepustów drogowych (w km 0+811, 1+067 i 1+817) ; - wymianie rur przepustowych pod wszystkimi zjazdami indywidualnymi i publicznymi, na rury z PVC-U z wyjątkiem zjazdu na ul. Leśną; wloty/wyloty projektowanych przepustów zostaną umocnione w części dolnej betonowymi fundamentami czołowymi, a w części górnej obrukowane kostką kamienną na warstwie betonu. - dostosowaniu wysokościowym zjazdów indywidualnych i publicznych do zmienionej niwelety krawędzi drogi, poprzez wyrównanie mieszanką mineralno-asfaltową w przypadku nawierzchni bitumicznych, oraz przebrukowaniu z uprzednim wyrównaniem podbudowy kruszywem łamanym w przypadku nawierzchni z kostki lub płyt betonowych, natomiast zjazdy o nawierzchni gruntowej zostaną utwardzone warstwą destruktu grubości 15 cm. Na krawędzi jezdni lub bitumicznego pobocza należy ustawić betonowy krawężnik najazdowy15x22 cm ułożony na ławie betonowej. Na zjazdach o nawierzchni ulepszonej (z kostki, płyt betonowych itp.) dodatkowo na granicy pasa drogowego zostanie ustawiony krawężnik betonowy wtopiony 12x25 cm na ławie betonowej, zaś krawędzie boczne zjazdów umocni się obrzeżem betonowym 8x30 cm również na ławie betonowej. - w km 0+484-0+496 projektuje się peron przystanku autobusowego długości 12,0 m i szerokości 2,0m z kostki brukowej grubości 8 cm i podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 20 cm; od strony jezdni ograniczony krawężnikiem kamiennym 15x30 cm wystającym 12 cm nad krawędź nawierzchni na ławie betonowej, pozostałe krawędzie zostaną umocnione obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. - w km 1+588-1+611 projektuje się zatokę postojową dla 3 samochodów osobowych długości 6,0 m = 18,0 m, równolegle do osi drogi o konstrukcji jak dla pobocza bitumicznego; od strony jezdni ograniczony krawężnikiem kamiennym 15x30 cm wystającym 12 cm nad krawędź nawierzchni; pozostałe krawędzie zostaną umocnione obrzeżem betonowym 8x30 cm, dla zabezpieczenia dolnej części przylegającego parkanu przed zasypaniem, projektuje się na całej długości (23,0 m) ustawić ściankę oporową z elementów prefabrykowanych typu L wysokości 1,50 m i szerokości u podstawy 0,85 m. - w km 1+581-1+588 projektuje się przejście dla pieszych (wysepka długości 8,0 m, szerokości 1,50 m o konstrukcji jak dla peronu przystankowego; od strony jezdni ograniczony krawężnikiem kamiennym 15x30 cm wystającym 12 cm nad krawędź nawierzchni; pozostałe krawędzie zostaną umocnione obrzeżem betonowym 8x30 cm . - odnowie oznakowania poziomego farbą akrylową, natomiast pionowego (z odzysku i nowe) z lokalizacją jak w projekcie organizacji ruchu; - ustawieniu poręczy ochronnych przy przepustach drogowych - strona prawa (24 m), barieroporęczy przy przepuście w km 1+817 (24m) oraz zainstalowanie punktowych elementów odblaskowych na granicy jezdni i bitumicznego pobocza na całej długości projektowanego odcinka za wyjątkiem skrzyżowania z ul. Jerozolimską po stronie prawej w ilości 330 szt.( należy uwzględnić zainstalowanie punktowych elementów odblaskowych aluminiowych z trzpieniem o odbłyśniku dwustronnym, dwubarwnym montowanych przez klejenie i wiercenie na granicy jezdni i bitumicznego pobocza ). Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie , opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót w pełnym zakresie (nie zawiera 100% pozycji przedmiaru), ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy wraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót a także przedmiar robót . Dołączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny . Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 20 000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach