Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej 1392F stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowościach Jeniniec, Krzyszczyna, Gostkowice

Powiat Gorzowski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza 5-7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7330400 , fax. 095 7330401
  • Data zamieszczenia: 2015-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7330400, fax. 095 7330401
    REGON: 21046691900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatgorzowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej 1392F stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowościach Jeniniec, Krzyszczyna, Gostkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie pn.: Remont drogi powiatowej 1392F stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowościach Jeniniec, Krzyszczyna, Gostkowice, polega na remoncie istniejącej drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku o łącznej długości 2,000 km i o zmiennej szerokości jezdni od 4,0 m do 4,5 m. Zgodnie z przedmiarem robót zostanie wyremontowana nawierzchnia jezdni o powierzchni 8.250,00 m2, na szerokości dostosowanej do istniejącej szerokości, wynoszącej od 4,0 m do 4,5 m. W ramach remontu jezdni należy wykonać warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 w ilości 412,5 t (min. 50 kg/m2) oraz warstwę ścieralną na całej szerokości jezdni bez szwowo z betonu asfaltowego z AC 11 S na asfalcie 50/70 o gr. warstwy 4 cm. Nawiązanie nowych warstw asfaltowych z istniejącymi musi być wykonane w sposób płynny. Zostaną wykonane także roboty wykończeniowe polegające na umocnieniu powierzchniowym poboczy (humusowaniu) w ilości 2.000,00 m2 (dwustronnie na szerokości do 1 m). Szerokość humusowania, które zostanie wykonane w ramach zadania, zostanie dostosowane przez Wykonawcę do szerokości istniejącego pobocza, tak aby jego łączna powierzchnia wyniosła 2.000,00 m2. Zakres remontu obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1392F od wału przeciwpowodziowego w Gostkowicach w kierunku skrzyżowania z drogą powiatową nr 1393F w Jenińcu. Obiekt drogowy stanowiący zakres realizowanego zadania znajduje się w ciągu drogi nr 1392F, i jest zlokalizowany w gminie Bogdaniec, na działkach o nr ewid.: 222/5 obręb Jeniniec, 177/1 i 177/2 obręb Krzyszczyna, 173 obręb Gostkowice. Na podstawie wizji lokalnej stwierdzono, że: Droga biegnąca przez wieś Jeniniec w kierunku wsi Gostkowice jest w bardzo złym stanie technicznym, co sprawia duże niebezpieczeństwo dla uczestników ruchu drogowego. W okolicy planowanego do remontu odcinka drogi znajdują się grunty rolne, budynki gospodarcze oraz budynki jednorodzinne, do których droga stanowi jedyny dojazd; - nawierzchnia jezdni drogi powiatowej wykazuje znaczny stopień uszkodzeń, a jej stan można określić jako zły, - nawierzchnia jezdni posiada liczne uszkodzenia, głównie spękania siatkowe, których nasilenie widoczne jest szczególnie w śladach kół pojazdów oraz przy krawędziach jezdni, - widoczne są miejscowe ubytki i wykruszenia materiału bitumicznego przy krawędziach jezdni, - podczas przejazdu pojazdami wyczuwalny jest nieregularny profil podłużny i poprzeczny jezdni, a na poszerzeniach występują liczne wyboje i nierówności. Rozwiązania projektowe: Roboty związane z planowanym remontem polegają na odtworzeniu zniszczonej nawierzchni. Przyjęty schemat technologiczny (w kolejności technologicznej): - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni. - Ułożenie bitumicznej warstwy wyrównawczej na całej szerokości istniejącej jezdni bitumicznej w ilości min. 50kg/m2. - Ułożenie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni (bezszwowo) z AC 11 S 50/70. - Wykonanie umocnienia poboczy (humusowania) w ilości 2000 m2 (dwustronnie na szerokości do 1m). Jezdnia - szerokość jezdni istniejąca od 4,0 m do 4,5, - nawierzchnia bitumiczna, - spadki poprzeczne od 2%. Zjazdy do gospodarstw oraz do gruntów rolnych - szerokość dostosowana do stanu istniejącego - nie są objęte zakresem remontu, - pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Konstrukcja nawierzchni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 o grubości warstwy 4cm, - warstwa wiążącą z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 w ilości 412,5 t. Przekrój podłużny Wysokościowo nawierzchnię poprowadzić tak aby: - zapewnić minimalną grubość wzmocnienia nawierzchni istniejącej, - zachować płynność w powiązaniu z elementami geometrycznymi w planie (np. tak aby umożliwić nawiązanie wysokościowe projektowanej korony ze zjazdami, ogrodzeniami itd.), - powiązać z obiektami mostowymi - do granicy pasa drogowego, - zapewnić połączenie z istniejącym terenem, - zapewnić odwodnienie powierzchni jezdni. Odwodnienie Ukształtowanie wysokościowe remontowanych obiektów nawiązać do: - wysokości wejść do budynków, - położenia przyległego terenu, - warunków wynikających z odprowadzenia wód deszczowych. Planowana do remontu jezdnia nie jest ograniczona krawężnikiem, a wody opadowe odprowadzane są za pomocą spadków poprzecznych poza koronę drogi. Planowany remont ujmuje w swym zakresie tylko roboty branży drogowej. Wskazówki ogólne Wszystkie prace należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami, uzgodnieniami, specyfikacjami technicznymi, projektem wykonawczym i w koordynacji z zarządcami istniejących sieci. Prawidłowa realizacja przedsięwzięcia związana jest z przestrzeganiem ostrych reżimów technologicznych i prawnych remontowanej istniejącej nawierzchni, zastosowaniem wysokiej jakości sprzętu i materiałów budowlanych. Wynika to z obowiązujących aktów normatywno- prawnych, w tym przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, których znajomością musi się wykazać zarówno Wykonawca jak i przedstawiciele Inwestora. W szczególności należy pamiętać, aby: - utrzymywać teren w stanie bez wody stojącej, - zabezpieczyć pobocza przed rozmyciem przez wody opadowe, - podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów prawa budowlanego i norm w zakresie ochrony środowiska, - unikać powodowania nadmiernego hałasu, emisji spalin lub innych przyczyn powstałych w następstwie realizacji inwestycji, - chronić istniejącą roślinność, a w szczególności drzewa i krzewy przed ich zniszczeniem w toku realizacji zadania , - dokonać robót budowlanych w remontowanym , istniejącym obiekcie budowlanym polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a nie stanowiącego bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym, - zapewnić prawidłowy recykling i odzysk materiałów rozbiórkowych, odpady nie nadające się do przeróbki winny zostać odebrane przez służby komunalne i zneutralizowane. Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 36a, ust. 2, pkt 1) Ustawy Pzp obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia na roboty budowlane tj.: Wykonawca musi samodzielnie wykonać warstwę ścieralną. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu zakończenia zadania przez Wykonawcę. Zadanie realizowane w 2015r., przy dofinansowaniu w formie dotacji celowej z dochodów budżetu Województwa Lubuskiego związanych z wyłączeniem gruntów rolnych z produkcji rolniczej, zgodnie z umową nr DW.I.7152.1.23.2015 z dnia 22 czerwca 2015r., podpisaną pomiędzy Województwem Lubuskim a Powiatem Gorzowskim. W przypadku utraty przez Zamawiającego dofinansowania na skutek niewykonania zadania przez Wykonawcę w określonym terminie, Wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia całej kwoty dofinansowania utraconego przez Zamawiającego wraz z odsetkami liczonymi jak dla zaległości podatkowych oraz innymi kosztami poniesionymi przez Zamawiającego wynikającymi z utraty dofinansowania. Wyjątkiem jest sytuacja gdy zmiana terminu realizacji niniejszej umowy nastąpi pisemnie za zgodą Zamawiającego. Zmiana taka dopuszczalna jest wyłącznie z przyczyn: warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z przewidywaną technologią (opady, zbyt niskie temperatury), błędów projektowych lub zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami Wykonawcy robót klęski żywiołowej, zmian w zasadach finansowania zamówienia. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa opis techniczny dołączony do zgłoszenia robót, plan sytuacyjny oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty załączone do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach