Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku
ul. Kolonia 1 1
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi poprzez wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia grysami kamiennymi oraz emulsją asfaltową drogi powiatowej nr 1846 N Stare Juchy - Zawady Ełckie - Gorłówko, w km 2+800 - 6+000 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont polegać będzie na podwójnym powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 5-8 mm i 8-11 mm, drogi powiatowej nr 1846 N Stare Juchy - Zawady Ełckie - Gorłówko, w km 2+800-6+000 o długości 3,200 km. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podany jest w załączonym przedmiarze robót - załącznik Nr 7 do siwz. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osoba pełniąca funkcję kierownika robót powinna posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane stosowne do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz powinna przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa; - wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej pięć przedsięwzięć odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; - Zamawiający wymaga aby podwójne powierzchniowe utrwalenie wykonane było przy użyciu kombajnu do powierzchniowych utrwaleń. W związku z tym wykonawca musi dysponować (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - walec ogumiony - 1 szt. - szczotka mechaniczna - 1 szt. - samochód samowyładowczy - min. 2 szt. - kombajn do powierzchniowych utrwaleń z elektronicznym dozowaniem lepiszcza - 1 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) na wykonanie przedmiotu zamówienia udzielą co najmniej trzyletniego okresu gwarancji; 6) przyjmą warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, 3) wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kserokopią zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanych - Załącznik Nr 3; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami - referencjami od innych Zamawiających, potwierdzającymi należyte i staranne ich wykonanie - załącznik Nr 4; 5) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - Załącznik Nr 5; 6) kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) potwierdzenie udzielenia co najmniej trzyletniej gwarancji (na formularzu ofertowym); 8) oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do siwz; 9) zaakceptują projekt umowy ( na załączonym druku) - załącznik nr 6. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.elk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Borki w roku 2016
Dodano: 2016-07-07 - Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Olecko w roku 2016
Dodano: 2016-04-22 - ROBOTY W ZAKRESIE SUKCESYWNEGO WYKONYWANIA BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA ORAZ REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MRĄGOWO W LATACH 2016-2017.
Dodano: 2016-04-01 - Bieżące naprawy nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych w Giżycku
Dodano: 2016-03-30 - ROBOTY W ZAKRESIE SUKCESYWNEGO WYKONYWANIA BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA ORAZ REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MRĄGOWO W LATACH 2016-2017
Dodano: 2016-03-17 - Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku
Dodano: 2016-03-09 - Część 1 - Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga Część 2 - Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga
Dodano: 2016-02-10 - Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Barczewo w 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Regulacja poboczy gruntowych na drogach krajowych nr 58, 63 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Ełku.
Dodano: 2015-10-08 - Roboty konserwacyjne i interwencyjne w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych Nr 7, 15, 16 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Ostródzie
Dodano: 2015-10-07