Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Żabiec stara droga nr 361027T od km 0+000 do km 0+680, Remont drogi gminnej Książnice - Zborówek Stary nr 361053T od km 0+922 do km 1 +469

Gmina Pacanów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, Rynek 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3765403 , fax. 41 3765980
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
    Rynek 15 15
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3765403, fax. 41 3765980
    REGON: 29101054700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pacanow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Żabiec stara droga nr 361027T od km 0+000 do km 0+680, Remont drogi gminnej Książnice - Zborówek Stary nr 361053T od km 0+922 do km 1 +469
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej Żabiec stara droga nr 361027T od km 0+000 do km 0+680, remont drogi gminnej Książnice - Zborówek Stary nr 361053T od km 0+922 do km 1 +469 1. Remont drogi gminnej Żabiec stara droga nr 361027T od km 0+000 do km 0+680 1.1 Podbudowa - Wykonanie koryta o głębokości 30 cm z odwozem na odległość 1 km -1836,00 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 31,5- 63 mm zagęszczonym mechanicznie o gr 20 cm transport kruszywa samochodami o ładowności 10- 15 ton 1836,00 m2, - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm zagęszczonym mechanicznie o gr. 10 cm transport kruszywa samochodami o ładowności 10- 15 ton 1836,00 m2, 1.2 Nawierzchnia - Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm transport samochodami o ładowności 10-15 ton -1700 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 75kg na m2 standard II, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi o ładowności 10-15 t - 137,70 t , 1.3. Pobocza - remont kruszywem kamiennym 0-31,5 mm poboczy przy krawędzi jezdni obustronnie o grub. 10 cm - 680 m2, 2. Remont drogi gminnej Książnice- Zborówek Stary nr 361053T od km 0+922 do km 1 +469 2.1 Podbudowa - profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z kruszywa 1926,8 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm zagęszczona mechanicznie o grubości 20 cm - 1926,8 m2, - Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm zagęszczona mechanicznie o gr. 5 cm - 1926,8 m2, - Mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 75kg na m2 - 127,9 t 2.2. Nawierzchnia - Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej KR 1-2, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm -1651,00 m?, 2.3. Pobocza - wyrównanie z uzupełnieniem pobocza gruntem niespoistym z dowozu -120,30 m3 - uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 grubość po zagęszczeniu 10 cm - 547,00 m2, 2.4. Przepusty - remont przepustu fi 600mm w km 0+ 926 dł 5 m - remont przepustu fi 600mm w km 0+ 938 dł 7,5 m - remont przepustu fi 600mm w km 1+ 140 dł 7,5 m 3. Zakres zamówienia obejmuje również: - Wykonanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu, zastępczego oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zezwoleń właściwego zarządcy drogi, na swój koszt, - organizację i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, oznakowanie robót oraz wszelkich miejsc, które będą stanowić teren budowy oraz utrzymywanie na nich porządku, - wykonanie zabezpieczenia terenu robót i całego placu budowy pod względem bhp oraz przed wstępem osób nieupoważnionych, - zabezpieczenie drzewostanu i zieleni (za wyjątkiem przeznaczonej do usunięcia), - uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, - usuwanie śmieci, zbędnych materiałów, utylizację odpadów budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - wykonanie niezbędnych prób i badań, uzgodnień, nadzorów i odbiorów z użytkownikami infrastruktury, - obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: - projekty budowlane - załącznik nr 9 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, - przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ, - wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ, 5. Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Zakupione materiały winny odpowiadać ustalonym warunkom oraz charakterystyce równoważnej lub nie gorszej od zaproponowanej w projekcie. Przy doborze materiałów opisanych w dokumentacji technicznej, STWiORB należy posługiwać się parametrami technicznymi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów niż podane w ww. dokumentacjach pod warunkiem, że będą one o parametrach nie gorszych niż przyjęte ww. dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosowych dokumentów uwiarygodniających przedmiotowe parametry techniczne. Wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być nowe oraz winny posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późń. zm.). Materiały użyte od wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu). 7. Wszystkie działania w trakcie budowy muszą być prowadzone przez Wykonawcę z dochowaniem należytej staranności tak, by zminimalizować utrudnienia dla ludności oraz ograniczenia w dostępie do dróg publicznych oraz posesji mieszkańców. 8. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, przeciwpożarowymi, aktualną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz na warunkach określonych w projekcie załączonej umowie. 9. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty w tym dokładnie zapoznał się z dokumentacją oraz dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 10. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. 11. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45.00.00.00 - 7 Roboty budowlane 45 23 30 00 - 9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 31 40 - 2 Roboty drogowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 7 500,00 zł ( siedem tysięcy pięćset złotych). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). Wykonawca który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu pn. Remont drogi gminnej Żabiec stara droga nr 361027T od km 0+000 do km 0+680, remont drogi gminnej Książnice- Zborówek Stary nr 361053T od km 0+922 do km 1 +469 2. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 3. Wadia w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 02.04.2014r. do godz. 11.00. 6. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 10. Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Pozostałe przypadki zwrotu lub zatrzymania wadium zawarto w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pacanow.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach