Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Wiejskiej w Krynicy-Zdroju odc. A w km 0+000 – 0+441, odc. B w km 0+000 – 0+060

Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 472 55 00 , fax. 018 472 55 01
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
    ul. Kraszewskiego 7
    33380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 472 55 00, fax. 018 472 55 01
    REGON: 52550100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Wiejskiej w Krynicy-Zdroju odc. A w km 0+000 – 0+441, odc. B w km 0+000 – 0+060
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej zlokalizowanej na dz. ew. nr 1573, 1541 /obręb Krynica Wieś/ odc. A w km 0+000 – 0+441 oraz odc. B w km 0+000 – 0+060 w Krynicy-Zdroju. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących elementów robót: 1) rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej oraz asfaltowej drogi wraz z podbudową w odc. A km 0+000 - 0+441 o powierzchni 2718 m2; 2) roboty ziemne w ilości 577,2 m3; 3) wykonanie podbudowy drogi w odc. A km 0+000 - 0+441, odc. B km 0+000 - 0+060 o powierzchni 2958 m2; 4) wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi w odc. A km 0+000 - 0+441, odc. B km 0+000 - 0+060 o powierzchni 3018 m2; 5) ułożenie krawężników betonowych na długości 894 m; 6) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych w ilości 28 szt.; 7) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych w ilości 5 szt.; 8) przełożenie kostki na zjazdach o łącznej powierzchni 396 m2; 9) remont przepustu fi 400 o długości 10 m; 10) wymianę sieci wodociągowej o łącznej długości 555 m; 11) wymianę zasuw wodociągowych w ilości 32 kpl.; 12) wymianę hydrantów z zasuwą w ilości 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Wzór umowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2) Dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SIWZ; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: Trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach