Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Jana Pawła II w m. Gliniana Góra

GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY ogłasza przetarg

  • Adres: 42-350 Koziegłowy, Pl. Moniuszki 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY
    Pl. Moniuszki 14
    42-350 Koziegłowy, woj. śląskie
    REGON: 151398505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Jana Pawła II w m. Gliniana Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: długość odcinka 1700 m., szerokość jezdni 5 m; pobocza o szer.0,5 m; (dostosowanie istniejących zjazdów do nowej niwelety nawierzchni drogi – w zależności od potrzeb);Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt budowlano – wykonawczy, STWiOR, przedmiar robót, które stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.Ponadto zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:- Obsługę geodezyjną oraz wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej odbiorowej (operatu kolaudacyjnego).- wykonanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowujących.- Dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia rozpoczęcia (w przypadku konieczności) i zakończenia robót do PINB w Myszkowie.- Zabezpieczenie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym podziemnym i nadziemnym.- Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.- Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.- Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej i istniejących obiektów, budowli jeżeli zostaną uszkodzone w trakcie prowadzenia inwestycji.- Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady – w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu: nadmiar gruntu, gruz, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Ewentualną wymianę gruntu, jeżeli będzie konieczna lub jego zagęszczenie do parametrów wymaganych odpowiednimi normami i przepisami.- Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.- Wykonanie wszelkich niezbędnych odwodnień prac budowlanych i zabezpieczeń wykopów.- Zadanie po wykonaniu musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach