Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Nr 108204 O Roszowicki Las - Roszowice

Gmina Cisek ogłasza przetarg

  • Adres: 47-253 Cisek, ul. Planetorza 52
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4871172 , fax. 077 4871140
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisek
    ul. Planetorza 52 52
    47-253 Cisek, woj. opolskie
    tel. 077 4871172, fax. 077 4871140
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Nr 108204 O Roszowicki Las - Roszowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest remont dwóch odcinków drogi gminnej Nr 108204 O Roszowicki Las - Roszowice. Odcinek pierwszy : od drogi powiatowej tj. km.0+000 do punktu K w km.1+876,50. Odcinek drugi : od drogi powiatowej tj. km. 0+000 do punktu N w km. 1+611. Łączna długość drogi do remontu to 3481,5 mb. Zakres rzeczowy : Na obydwu odcinkach drogi nawierzchnia jezdni z masy asfaltobetonowej. Szerokość jezdni taka sama jak przed przebudową, za wyjątkiem odcinków gdzie szerokość jezdni jest mniejsza niż 3,5 m. Na tych odcinkach jezdnię należy poszerzyć do 3,5 m. Na poszerzeniach jezdni i gruntowych zjazdach na drogi boczne oraz na wjazdach do posesji, konstrukcja projektowanej jezdni składa się z następujących warstw : - warstwa ścieralna z masy asfaltobetonowej grysowej grubości 4,0 cm, - warstwa wiążąca z masy asfaltobetonowej grysowej grubości 4,0 cm, - górna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5mm, grubości 8cm, - dolna warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 0-63 mm, grubości 15 cm. Istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy wyprofilować do wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych masą z betonu asfaltowego grysowego 0/12,8 mm (średnia grubość wyrównania 5,0 cm, minimalna grubość warstwy 3,0 cm).Na wyrównanej nawierzchni należy ułożyć warstwę ścieralną gr. 4 cm z betonu asfaltowego grysowego 0/12,8 mm. Przed ułożeniem każdej warstwy, poprzednią należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości około 05 kg/m2. Pobocza ziemne o szerokości od 50 cm do 100 cm należy wyprofilować do wymaganych spadków poprzecznych i zagęścić a następnie utwardzić warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 cm grubości 10 cm. Istniejący pod drogą przepust rurowy o śr. 80 cm należy przedłużyć o 2,0m po stronie prawej, przepust rurowy o śr. 40 cm długości 6,0m należy przebudować na nowy o takich samych parametrach. Na istniejącym przepuście rurowym o śr. 60 długości 8,0 m należy wykonać ścianki czołowe. Ścianki czołowe wykonać z betonu B-30. Istniejące rowy przydrożne należy wyczyścić i wyprofilować skarpy. Istniejące wjazdy do posesji z kształtek betonowych, należy przełożyć do poziomu nowej nawierzchni. Pozostałe wjazdy wykonane z masy asfaltobetonowej jak nawierzchnia jezdni. Bilans terenu przedstawia się następująco : długość drogi -3481,50 m, nawierzchnia jezdni z masy asfaltobetonowej - 13109,56 m2, wjazdy z kostki betonowej - 40,5 m2, wjazdy z masy asfaltobetonowej - 491,0 m2, pobocza utwardzone kruszywem - 4874,10 m2. 2. Szczegółowy zakres robót określony jest przez : a) Dokumentację projektową - projekt wykonawczy (stanowiącą załącznik Nr 11 do SIWZ), b) Przedmiar robót (stanowiący załącznik Nr 12 do SIWZ), c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik Nr 13 di SIWZ), opracowane przez firmę: Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany Ryszard Warmiński, ul. Strażaków 15, Gierałtowice, 47-208 Reńska Wieś. 3. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c) występuje konkretny producent materiału, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c). W przypadku ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c) wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. W przypadku gdy wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wypełnić dodatkowo cześć II Oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ lub wg jej wzoru. Brak załączenia do oferty części II lub dokumentu wg wzoru będzie oznaczało, że oferowane przez wykonawcę są materiały, o których mowa dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c). 4. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z dokumentacją określoną w pkt.2 lit.a)-c) SIWZ z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. Do niniejszej Specyfikacji dołączona jest dokumentacja projektowa. 5. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie oględzin (wizji lokalnej) drogi gminnej, której dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego i warunków lokalnych wykonywania prac potrzebnych do poprawnej wyceny i przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie oględzin przez wykonawcę nie spowoduje odrzucenia jego oferty. Na pisemny wniosek wykonawcy strony uzgodnią termin przeprowadzenia oględzin. 6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt sporządzi projekt organizacji ruchu, uzyska u właściwego organu zatwierdzenie tego projektu, a także wniesie go w teren i utrzyma w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót oraz poinformuje w odpowiednim terminie na piśmie właściwe podmioty o wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177,poz. 179). 7. Wykonanie zadania, w cenie oferty obejmuje dodatkowo: a) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, b) wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) organizację i oznakowanie budowy, f) wykonanie i należytą eksploatację oznakowania czasowego stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu przez cały okres realizacji robót, zgodnie z zatwierdzonym przez właściwy organ projektem, o którym mowa w roz.III pkt 6 SIWZ, g) próby i odbiory z udziałem inspektora nadzoru i zamawiającego, h) wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wskazane przez zamawiającego, i) po zakończeniu robót, doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r.Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cisek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach