Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Jakubowice Murowane, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 478 17 50
  • Data zamieszczenia: 2023-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Jakubowice Murowane, woj. lubelskie
    tel. 81 478 17 50
    REGON: 431020150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn oraz zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część pierwsza zamówienia - Remont drogi gminnej nr 106099L w miejscowości Pliszczyn, na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14.Wymiary drogi i główny zakres robót:- długość remontowanego odcinka około 845m,- szerokość jezdni bitumicznej 4,0m,- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym szer. od 0,2m do 0,5m,- naprawa przełomów (wykonanie nowej podbudowy) na powierzchni około 1217m2,- wykonanie oznakowania pionowego 7 szt.,- rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych z przewozem na odległość do 10km i rozładunkiem około 165m2.Podstawowa konstrukcja nawierzchni:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 5 cm,Podstawowa konstrukcja podbudowy na przełomach:- podbudowa z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C3/4 - 15cm,- podbudowa z kruszyw łamanych C90/3 - 20cmUwaga: dołączona dokumentacja projektowa podzielona jest na dwa odcinki. Przedmiot zamówienia obejmuje oba odcinki (pierwszy i drugi)."Remont drogi gminnej nr 106099Lw miejscowości Pliszczyn na odcinku od km 0+006,23 do km 0+353,19 i odcinku od km 0+664,63 do km 1+162,14” realizowany jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg/RFRD–2023/Zadania remontowe.Część druga zamówienia - Zmiana stałej organizacji ruchu na osiedlu Borek w miejscowości Turka, Gmina Wólka - etap II.Główny zakres robót:- wykonanie chodników z kostki betonowej (dojścia do przejścia dla pieszych) około 83m2,- przebrukowanie istniejących chodników z kostki brukowej około 30m2,- rozebranie słupków do znaków drogowych (materiał do przekazania Zarządcy drogi) - 12szt.,- przestawienie słupków do znaków drogowych - 31 szt.,- rozebranie tablic znaków drogowych (materiał do przekazania Zarządcy drogi) - 30 szt.,- przestawienie tablic znaków drogowych - 44szt.,- przestawienie tablic nazw ulic - 19szt.,- ustawienie nowych słupków znaków drogowych - 180 szt.,- przymocowanie nowych tarcz znaków drogowych łącznie 318 szt.,- przymocowanie nowych tablic nazw ulic - 118szt.,- wykonanie progu zwalniającego U-16 z tworzywa sztucznego - 1szt.,- usunięcie starego oznakowania poziomego z jezdni - 10m2,- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi chemoutwardzalnymi łącznie 910m2,- pokrycie warstwy ścieralnej miejsc dla niepełnosprawnych masą chemoutwardzalną barwy niebieskiej - 428m2,- wykonanie progów akustyczno-wibracyjnych, czerwonych, z mas termoplastycznych - 22m2.Uwaga: dołączona dokumentacja projektowa może zawierać opisy elementów wykonanych w pierwszym etapie. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko zakres dla etapu II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach