Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania.

Powiat Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, Tadeusza Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48717222066 , fax. +48717221706
  • Data zamieszczenia: 2023-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski
    Tadeusza Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48717222066, fax. +48717221706
    REGON: 931934816
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 – Remont drogi powiatowej nr 1472D na odcinku od zjazdu w kierunku m. Skała do granicy Powiatu Wrocławskiego Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1472D na odcinku od zjazdu w kierunku miejscowości Skała przez miejscowość Jaksonowice aż do granicy Powiatu Wrocławskiego. Prace będą prowadzone na odcinku o długości ok. 2390 mb, zgodnie z załączoną do Opisu Przedmiotu Zamówienia mapą lokalizacyjną.Zakres robót:- frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm,- ułożenie nowego pakietu warstw bitumicznych (w. profilująca o śr. gr. 4 cm + w. ścieralna o gr. 4 cm),- ścinka i profilowanie poboczy gruntowych,- odmulenie rowów drogowych.W ramach zadania przewiduje się również wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 1.1. do SWZ, załączniku 5.1. do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku 9 do SWZ - Opisie Technicznym.Zadanie 2 – Remont drogi powiatowej nr 1994D na odcinku od przejścia dla pieszych zlokalizowanego przed skrzyżowaniem z drogą 1990D do skrzyżowania z ul. B. Chrobrego w m. Sobótka, gm. SobótkaPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi w celu odtworzenia stanu pierwotnego drogi powiatowej nr 1994D. Odcinek objęty remontem dł. ok. 1,1km, na odcinku od przejścia dla pieszych zlokalizowanego przed skrzyżowaniem z drogą 1990D do skrzyżowania z ul. B. Chrobrego w m. Sobótka, gm. Sobótka, zgodnie z załączoną do Opisu Przedmiotu Zamówienia mapą lokalizacyjną. Przedmiotowy remont prowadzić będzie do przywrócenia nośności istniejącej nawierzchni, jej zabezpieczenia przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych, w tym poprawy komfortu i bezpieczeństwa użytkowników drogi. Podstawowy zakres prac:- frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubość 4cm,- ułożenie nowego pakietu warstw bitumicznych (w. profilująca o śr. gr. 5cm + w. ścieralna o gr. 4cm),- wymiana nawierzchni na chodnikach,- wymiana krawężników,- wzmocnienie poboczy kruszywem,- odnowa oznakowania poziomego i pionowego.Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 1.2. do SWZ, załączniku 5.2. do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku 10 do SWZ - Opisie Technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:- dla Zadania 1 – 28.700,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy siedemset złotych 00/100)- dla Zadania 2 – 29.600,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy sześćset złotych 00/100)1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2) Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 462).4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:24 1560 0013 2124 1805 1000 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty).5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6)Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt b, c wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą;b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 8, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.10) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.13) Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci taką ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa zadania polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie (poza remontami cząstkowymi - remonty cząstkowe nie będą potwierdzały spełnienia powyższego warunku) odcinka drogi publicznej minimum klasy L o łącznej długości:• dla Zadania 1 – minimum 2000 m• dla Zadania 2 – minimum 1000 mWarunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:- przez Wykonawcę samodzielnie, lub- przez podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub- samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie (w przypadku podmiotów występujących wspólnie).Zamawiający zastrzega, że warunek udziału w postępowaniu opisany powyżej dla poszczególnych zadań nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jeden Wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony jeżeli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres realizowanych obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić i podać zakres robót, zgodny z zakresem wymaganym przez Zamawiającego w załączniku 7 do SWZ - Wykaz robót budowlanych.Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy, podmiot ten musi okazać się całym wymaganym doświadczeniem.b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:b1) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz.682),b2) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682) mogącą się wykazać co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami drogowymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.UWAGA 1:Osoba wskazana przez Wykonawcę w wykazie osób nie może jednocześnie pełnić funkcji kierownika budowy i kierownika robót na jednym zadaniu.Osoba wskazana przez Wykonawcę w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, może pełnić funkcję kierownika budowy lub kierownika robót na dwóch zadaniach, tj.: osoba taka może pełnić:- funkcję kierownika budowy na dwóch zadaniach,albo- funkcję kierownika robót na dwóch zadaniach,albo- funkcję kierownika budowy na jednym i kierownika robót na drugim zadaniu.UWAGA 2:Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane uznane przez odpowiedni organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi uznawania kwalifikacji, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach