Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Płocka 101
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg powiatowych z podziałem na poszczególne zadania. 2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Remont drogi powiatowej nr 3017W Unieck – Kowalewko od km 1 + 636 do km 2 + 856 o długości 1 220 mb 1) Roboty pomiarowe – 1 220 mb 2) Roboty ziemne w gruncie kat. III tj. ścinka poboczy szerokości 1,0 m oraz gr. 10 cm z transportem na odl. 3 km na odkład i rozplantowaniem na odkładzie - 244 m3 3) Mechanicznie oczyszczenie podbudowy i skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,7kg/m2 – 6 527 m2 4) Wyrównanie nierówności w istniejącej nawierzchni – 490 t 5) Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,3kg/ – 6 405 m2 6) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego grub. 3cm o uziarnieniu 0/8 mm wg normy PN-EN 13108-1 – 6 405 m2 7) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm warstwą grubości 5 cm – 2 440 m2 Zadanie 2 Remont drogi powiatowej nr 3041W Joniec – Sochocin od km 1+770 do km 2+270 o długości 500 mb 1) Roboty pomiarowe – 500 mb 2) Roboty ziemne w gruncie kat. III tj. ścinka poboczy szerokości 1,0 m oraz gr. 10 cm z transportem na odl. 3 km na odkład i rozplantowaniem na odkładzie - 100 m3 3) Mechanicznie oczyszczenie podbudowy i skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,7kg/m2 – 3 050 m2 4) Wyrównanie nierówności w istniejącej nawierzchni – 229 t 5) Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,3kg/m2 – 3 000 m2 6) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego grub. 3cm o uziarnieniu 0/8 mm wg normy PN-EN 13108-1 – 3 000 m2 7) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm warstwą grubości 5 cm – 1 000 m2 Zadanie 3 Remont drogi powiatowej nr 3025W Cieszkowo Nowe – Kiełki od km 0+000 do km 0+285 o długości 285 mb 1) Roboty pomiarowe – 285 mb 2) Roboty ziemne w gruncie kat. III tj. ścinka poboczy szerokości 1,0 m oraz gr. 5 cm z transportem na odl. 3 km na odkład i rozplantowaniem na odkładzie - 28,50 m3 3) Frezowanie nawierzchni asfalt.na zimno na głęb. 4 cm przy użyciu frezarki na skrzyżowaniu – 40 m2 4) Mechanicznie oczyszczenie podbudowy i skropienie emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,7kg/m2 – 1 168, 50 m2 5) Wyrównanie nierówności w istniejącej nawierzchni – 88 t 6) Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,3kg/m2 – 1 168,50 m2 7) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego grub. 3cm o uziarnieniu 0/8 mm wg normy PN-EN 13108-1 – 1 140 m2 8) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm warstwą grubości 5 cm – 570 m2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót. Stanowią one wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Przedmiar robót powinien być analizowany w powiązaniu z opisem przedmiotu zamówienia, wynikami wizji lokalnej, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i należy je uzupełnić o pozycje robót pominięte a wynikające z powyższych ustaleń po wcześniejszym ich uzgodnieniu z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości dla Zadania I – 10 000 zł dla Zadania II – 4 000 zł dla Zadania III – 2 000 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Płońsku nr rachunku 43 8230 0007 0022 6471 2000 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na wykonanie: Zad. … (wpisać numer zadania) - Remont drogi powiatowej nr … ( wpisać numer i nazwę drogi). 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) wypełnione Kosztorys ofertowy – zał. 1 lub 2 lub 3 do Formularza ofertowego (w zależności od wybranego zadania) – dokument ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „Cena” opisanym w rozdziale XIII SIWZ, którego wartość będzie zgodna z wartością wskazaną w Formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach