Przetargi.pl
Remont dróg na terenie Miasta i Gminy Działoszyn

Miasto i Gmina Działoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, Piłsudskiego 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Działoszyn
    Piłsudskiego 21
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    REGON: 730934743
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialoszyn.logintrade.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie Miasta i Gminy Działoszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Remont drogi powiatowej nr 4523E w Niżankowicach 3.1.I. Niniejsza część zamówienia obejmuje w szczególności remont drogi powiatowej nr 4523 E polegający na frezowaniu jezdni oraz położeniu nakładki asfaltowej: a) warstwa wyrównująco – wiążąca o gr. 4 cm b) warstwa ścieralna o gr. 3 cm.Wymagane minimalne parametry asfaltu na dla w/w zadania: a) warstwa wiążąca AC11W 50/70 ;b) warstwa ścieralna AC11S 50/70Kategoria drogi KR1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ w tym w szczególności w załącznikach do SWZCzęść II: Remont drogi powiatowej 3501E - ul. Ożegowska w Działoszynie3.1.II. Niniejsza część zamówienia obejmuje w szczególności remont drogi powiatowej (publicznej)nr 3501 E polegający na frezowaniu jezdni oraz położeniu nakładki asfaltowej: a) warstwa wyrównująco – wiążąca o gr. 4 cm b) warstwa ścieralna o gr. 4cmWymagane minimalne parametry asfaltu na dla w/w zadania: a) warstwa wiążąca AC16W 50/70 ;b) warstwa ścieralna AC11S 50/70 Kategoria drogi KR3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ w tym w szczególności w załącznikach do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Dla części I: 9.000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).Dla części II: 25.000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)13.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości13.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2..13.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto ZamawiającegoBank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200podając znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.VIII.271.1.17.2023 z dopiskiem:„Wadium – Remont dróg na terenie Miasta i Gminy Działoszyn ” - część......W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.13.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w ust 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Dokument wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.VIII.271.1.17.2023 oraz dopisek:„Wadium – Remont dróg na terenie Miasta i Gminy Działoszyn ” - część ….Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści.13.5. Gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zawierać następujące elementy:1) znak oraz nazwę postępowania oraz dopisek: „Wadium – Remont dróg na terenie Miasta i Gminy Działoszyn ”2) nazwę i siedzibę Wykonawcy/Wykonawców (dot. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)3) nazwę i siedzibę beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego)4) nazwę i siedzibę gwaranta lub poręczyciela (np. ubezpieczyciela, banku itp.)5) określenie przedmiotu gwarancji lub poręczenia tj. wierzytelności która ma zostać zabezpieczona6) termin ważności gwarancji lub poręczenia (musi być nie krótszy niż termin związania Wykonawcy złożona ofertą w danym postępowaniu). Gwarancja lub poręczenie winny umożliwić wniesienie roszczenia za zdarzenie mające miejscew okresie obowiązywania terminu związania ofertą również po jego upływiez zastrzeżeniem ze jeżeli koniec terminu żądania zapłaty z gwarancji lub poręczenia przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy oraz sobotę wówczas termin ten ulega wydłużeniu do najbliższego dnia roboczego- pod rygorem uznania, że wadium wniesiono w sposób nieprawidłowy7) oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania szczegółowych warunkóww zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania szczegółowych warunkóww zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż:Dla części I - 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych),Dla części II – 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych),4) Zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SWZ) min. dwóch robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia polegających na: budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie, modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej z czego minimum jedna o wartości:Dla części I: co najmniej 400.000,00 zł brutto,Dla części II: co najmniej 1.000.000,00 zł bruttow ramach jednego kontraktu z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane z załączeniem dowodów w formie referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzające że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone.Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.Wykonawca w pierwszej kolejności dokonuje potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach