Przetargi.pl
Remont dróg leśnych nr 2, 3, 17, 32 - etap I oraz dróg leśnych nr 5, 22, 27 - etap II na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6862869 , fax. 58 6862869
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6 6
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 58 6862869, fax. 58 6862869
    REGON: 19003674300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych nr 2, 3, 17, 32 - etap I oraz dróg leśnych nr 5, 22, 27 - etap II na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i naprawa fragmentów (odcinków) siedmiu dróg leśnych przebiegających przez teren Nadleśnictwa Kościerzyna o łącznej długości około 4.550,00 m w ramach dwóch etapów. 2. Zamawiający udzieli zamówienie w podziale na dwie części zamówienia: 1) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - remont i naprawa dróg leśnych przebiegających przez teren Nadleśnictwa Kościerzyna o łącznej długości około 2.260,00 m - ETAP I, to znaczy: a) drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA, zlokalizowanej na obszarze Leśnictwa Strzelnica - oddziały: 149, 150, 151, 152, 163, 164, 173, 174, 183 i 184, o długości drogi przeznaczonej do remontu: około 840,00 m; b) drogi leśnej nr 3 o nazwie STRZELNICA, zlokalizowanej na obszarze Leśnictwa Strzelnica - oddziały: 136, 137, 138, 139, 140, 150 i 151, o długości drogi przeznaczonej do remontu: około 590,00 m; c) drogi leśnej nr 17 o nazwie WIERZYSKO, zlokalizowanej na obszarze Leśnictwa Wierzysko - oddziały: 253 i 254, o długości drogi przeznaczonej do remontu: około 250,00 m; d) drogi leśnej nr 32 o nazwie NOWY BARKOCZYN - LUBAŃ, zlokalizowanej na obszarze Leśnictwa Lubań - oddziały: 27, 28, 29, 30 i 31, o długości drogi przeznaczonej do remontu: około 580,00 m. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą polegać między innymi na: robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, oczyszczaniu rowów i zbiorników odparowujących z wyprofilowaniem skarp, wykopach i przekopach koparkami podsiębiernymi na odkład, mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu istniejących nawierzchni, wykonaniu nawierzchni tłuczniowej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 10 cm po zagęszczeniu - jezdnia, pobocza, mijanki i skrzyżowania. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją, w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ, na który składają się: opisu technicznego, planów orientacyjnych, planów tras dróg, przekrojów normalnych. 2) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - remont i naprawa dróg leśnych przebiegających przez teren Nadleśnictwa Kościerzyna o łącznej długości około 2.290,00 m - ETAP II, to znaczy: a) drogi leśnej nr 5 o nazwie NOWA KISZEWA, zlokalizowanej na obszarze Leśnictwa Nowa Kiszewa - oddziały: 402 i 403, o długości drogi przeznaczonej do remontu: około 350,00 m; b) drogi leśnej nr 22 o nazwie SZENAJDA - WDZYDZE, zlokalizowanej na obszarze Leśnictw Nowa Kiszewa i Wdzydze - oddziały: 443, 444, 445, 446, 447, 448, 463, o długości drogi przeznaczonej do remontu: około 900,00 m; c) drogi leśnej nr 27 o nazwie LIPA - ZABRODY, zlokalizowanej na obszarze Leśnictwa Zabrody - oddziały: 531, 532, 533, 541, 542, 549, 550, 551, 552, o długości drogi przeznaczonej do remontu: około 1.040,00 m. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą polegać między innymi na: robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, oczyszczaniu rowów i zbiorników odparowujących z wyprofilowaniem skarp, wykopach i przekopach koparkami podsiębiernymi na odkład, mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu istniejących nawierzchni, wykonaniu nawierzchni tłuczniowej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 10 cm po zagęszczeniu - jezdnia, pobocza, mijanki i skrzyżowania. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji, w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 13 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ, na który składają się: opisu technicznego, planów orientacyjnych, planów tras dróg, przekrojów normalnych. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie danej części zamówienia w niniejszym postępowaniu, w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na sporządzenie oferty, dokonał wizji lokalnej obiektu budowlanego objętego niniejszym zamówieniem. 4. Prace wykonane na przedmiocie objętym daną częścią zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia objęty daną częścią przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacja projektową (techniczną). Materiały muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. 2014r., poz. 883 z późn. zm.). 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru robót dotyczących danej części zamówienia dokumenty potwierdzające, że użyte materiały są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami o ocenie zgodności. 7. Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia objęty daną częścią zamówienia winny wynosić co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte daną częścią zamówienia zostały określone w karcie gwarancji jakości, która stanowi załącznik nr 16 do SIWZ - zarówno dla części zamówienia nr 1, jak również dla części zamówienia nr 2. 8. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne na daną część zamówienia, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji. 9. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z dokumentacją budowlaną nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu budowy / robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. 10. Odbiór robót zanikowych bądź ulegających zakryciu będzie wykonany na podstawie protokołu odbioru robót zanikowych / ulegających zakryciu, który stanowi załącznik nr 18 do SIWZ. 11. Każdy odbiór częściowy robót budowlanych oraz odbiór końcowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót, którego wzór stanowi załącznik nr 19 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Część zamówienia nr 1 - 6.900,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy dziewięćset 00/100). 2) Część zamówienia nr 2 - 7.800,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy osiemset 00/100). 2. Wykonawca musi wnieść wadium przed terminem upływu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ S.A. O/Starogard Gdański, numer rachunku: 54 2030 0045 1110 0000 0040 3720; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014r., poz. 1804, z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego (wpłaty gotówkowe dokonywane w kasie Nadleśnictwa Kościerzyna). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem tego terminu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w pkt. 8.3 ppkt. 2), 3), 4), 5) SIWZ, Wykonawca wnosi wadium przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 15:00. Tak wnoszone wadium musi znaleźć się w kasie przed upływem terminu określonego w pkt. 8.2 SIWZ. 6. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na jedną lub więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi, w przypadku wnoszenia wadium w: 1) formie pieniężnej, na dokumencie polecenia przelewu jednoznacznie wskazać część lub części zamówienia, których dotyczy wadium z podaniem wartości wadium dla każdej z części; 2) formie określonej w pkt. 8.3 pkt. 2), 3), 4), 5) SIWZ, jednoznacznie wskazać część lub części zamówienia, których dotyczy wadium z podaniem wartości wadium dla każdej z części. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia tylu poręczeń lub (i) gwarancji, na ile części zamówienia się ubiega, żeby Zamawiający mógł zwrócić niezwłocznie wadium Wykonawcy na tą część zamówienia, na którą nie została wybrana oferta Wykonawcy. Dlatego każda jedna gwarancja lub (i) poręczenie musi dotyczyć tylko i wyłącznie jednej części zamówienia. W przypadku złożenia jednej gwarancji lub (i) poręczenia Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy po spełnieniu przesłanek do zwrotu wadium odnośnie wszystkich części zamówienia, o które ubiegał się Wykonawca. 7. Poręczenie i gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ oraz muszą zawierać zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_koscierzyna/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach