Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi w Gminie Ciężkowice

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2015-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków powodzi w Gminie Ciężkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont czterech odcinków dróg : a) droga gminna Jastrzębia - Budzyń - Kipszna w miejscowości Jastrzębia i Kipszna w km 3 + 200 - 4 + 100. ( 900 m x 3 m ) b) droga gminna K 20006 Pławna - Bruśnik - Styrki w miejscowości Bruśnik w km 4 + 360 - 5 + 060 ( 700 m x 2,6 ) c) droga gminna Siekierczyna - Podlas w miejscowości Siekierczyna w km 0 + 430 - 0 + 520, 2 + 050 - 2 + 489 ( 529 m x 3 m ) d) droga gminna Tursko - za Skałą w miejscowości Tursko w km 0 + 500 - 0 + 912 ( 412 m x 2,6 m ) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: -dla odcinków dróg wykazanych w punkcie 1 a i 1 c roboty polegają na wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem łamanym grubości 20 lub 10 cm położenie nawierzchni asfaltowej w dwóch warstwach grubości 7 lub 8 cm oraz uzupełnienie poboczy kruszywem łamanych szerokości 0,5m po obydwóch stronach drogi. -dla odcinków dróg wykazanych w punkcie 1 b i 1 d roboty polegają na: wyczyszczeniu istniejącej nawierzchni asfaltowej i betonowej wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej średniej gr. 3 cm lub 4 cm oraz położenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm po zagęszczeniu mechanicznym wraz z uzupełnieniem poboczy mieszanką kamienną gr. szer. 0,5 m po obydwóch stronach drogi. Dokładny zakres ilościowy robót określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji Przedmiar robót. Szczegółowy opis robót zawierają: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz o parametrach nie gorszych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia - w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie. Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej. Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie określonym w umowie. W okresie trwania umowy cena oferty jest stała. Zamawiający nie przewiduje możliwości waloryzacji ceny ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332297
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną