Gmina Strzelno ogłasza przetarg
- Adres: 88-320 Strzelno, ul. Cieślewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 182 200 , fax. 523 182 202
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelno
ul. Cieślewicza 2
88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 182 200, fax. 523 182 202
REGON: 52891300000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Dróg gminnych na terenie Gminy Strzelno w mejscowościach: Łąkie - Ziemowity, działki o numerze ewidencyjnym 163, 186, 182 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi w Łąkiem - Ziemowity : 1. Projektowany obiekt - odtworzenie ( wyznaczenie ) trasy i punktów wysokościowych - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej ( Humusu ) - Wykonanie wykopów w gruntach III kategorii - Profilowanie i zagęszczanie podłoża - warstwy odsączające i odcinające - Przebudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - nawierzchnia z kruszywa łamanego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek dołączenia do składanej oferty, następujące dokumenty : 1. aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaśiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do centralnej ewidencji dzialanosci gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niz 6 miesiecy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. . Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 upzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Oryginał lub kserokopię poswiadczoną przez Wykonawce aktualnego ( tzn. wystawionego nie wczesniej niz na 3 miesiace prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego odziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 6. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Dokument potwierdzający iz w ciagu 5 lat przed dniem wszczecia postępowania wykonano co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dróg oraz położenia nawierzchni z kruszywa łamanego. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania przynajmniej 1go zadania odpowiednimi dokumentami - referencje. 8. Dokumenty stwierdzające, że osobaba która bedzie pełnic funkcje kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego z własnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 9. Wykaz pracowników i sprzetu niezbednych do wykonania zamówienia według załączników 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów określonych w ust. 1 pkt 1, 5 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani że ogłoszono upadłosci, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust 2 oraz w ust. 1 pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oswiadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym,organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, 12. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w opraciu o w/w dokumenty WYkonawcy ktorzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone. 13. W przypadku składania ofety wspólnej przez kilku wykonawców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 1,2,4,5,6 i 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Kruszańskiej w Inowrocławiu
Dodano: 2024-03-05 - Przebudowa dróg gminnych w gminie Książki
Dodano: 2024-02-15 - Budowa drogi gminnej nr 170256C oraz 170257C w miejscowości Makówiec gm. Chrostkowo
Dodano: 2024-01-09 - „Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”
Dodano: 2023-10-19 - Poprawa bezpieczeństwa pieszych poprzez budowę bezpiecznego przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w ramach przebudowy skrzyżowania drogi woj. nr 553 z drogą gminną nr 100464C w Łubiance
Dodano: 2023-08-21 - Budowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych, z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-08-10 - Remont trzech odcinków dróg gminnych.
Dodano: 2023-08-02 - Remont odcinków dróg powiatowych nr 2737C Cyprianka – Wielgie od km 2+480 do km 3+910 i nr 2933C Izbica Kujawska – Nowa Wieś – Błenna od km 10+690 do km 11+985
Dodano: 2023-06-20 - Przebudowa drogi gminnej Nr 180126C Bronisław - Koszczały
Dodano: 2023-06-15 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2907C Mostki – Kowal na odcinku od km 4+690 do km 9+900 – ścieżka rowerowa”
Dodano: 2023-05-25