Przetargi.pl
Remont daszków i obróbek blacharskich nad wejściem do budynku nr 1 i 245. Remont schodów wejścia głównego do budynku nr 245.

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, Dywizjonu 303
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 453 , fax. 261 517 452
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    Dywizjonu 303 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 453, fax. 261 517 452
    REGON: 6005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont daszków i obróbek blacharskich nad wejściem do budynku nr 1 i 245. Remont schodów wejścia głównego do budynku nr 245.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont daszków i obróbek blacharskich nad wejściem do budynku nr 1 i 245. Remont schodów wejścia głównego do budynku nr 245. Szczegółowy zakres robót określa: 1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– zamieszczona w załączniku nr 1 do SIWZ - FORMULARZU OFERTY, 2. przedmiar robót – ma charakter pomocniczy przy wycenie, jako załącznik udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego. 3 Szczegółowy zakres robót: 3.1. Budynek Nr 1 – Dydaktyczny - Remont daszków nad wejściem do budynku (3 szt. w sumie 45,98 m2) w zakresie: wymiany pokrycia z papy i wykonania obróbek z blachy stalowej powlekanej. 3.2. Budynek Nr 245 - Dydaktyczny - Remont daszków nad wejściem do budynku (3 szt. w sumie 23,37 m2) w zakresie: wymiany pokrycia z papy, wykonania obróbek z blachy stalowej powlekanej i wymiany oświetlenia zewnętrznego pod daszkiem. Remont schodów wejścia głównego do budynku w zakresie wymiany płyt kamiennych na płytki gresowe antypoślizgowe. 4. BUDYNKI UŻYTKOWANE 5. Lokalizacja: Dęblin obręb 1, powiat rycki, woj. lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/101. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osoby: - 1 osoba w zawodzie dekarza lub blacharza; - 1 osoba w zawodzie posadzkarza. 8. Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy. 9. Symbol PKOB: 1263 – budynki szkół i instytucji badawczych – budynki szkół wyższych 10. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu Zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 14 dni od przekazania terenu budowy. 11.Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. 12. TERMIN WIZJI LOKALNEJ USTALA SIĘ NA 19 września 2017 roku godz.10:00. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacji przedmiotu dostawy / kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach