Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10L
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 383 99 10 , fax. 0-68 383 04 55
- Data zamieszczenia: 2012-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10L 10L
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 0-68 383 99 10, fax. 0-68 383 04 55
REGON: 00032547500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno-odrz.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu, zabezpieczenie przeciwwilgociowe piwnic oraz remont zniszczonych elementów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim Wydziały Zamiejscowe z siedzibą w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie prac przy zawilgoconych ścianach od strony wewnętrznej i zewnętrznej budynku, remont tarasu na parterze budynku, remont i renowacja balustrady tarasu na I piętrze, remont murków przy wejściu frontowym oraz remont dachu w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim - Zamiejscowe Wydziały w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16,na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez Pracownię Projektową Renowacja w Ochli autorstwa mgr inż. arch. Doroty Krupka i inż. Artura Krupka w marcu 2012r. ,decyzji konserwatorskiej i udzielonych pozwoleń na budowę zgodnie z zakresem przewidzianym w ust. 2 poniżej. Roboty prowadzone będą na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 2. Szczegółowy zakres robót w zakresie zadania określa dokumentacja projektowa, rysunki poglądowe wraz z przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia - Rozdz. I, II, III SIWZ. 3. Wykonawca uwzględnia: 1) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenu i odtworzeniem elementów uszkodzonych, m.in. np.: wskutek poruszania się sprzętu budowlanego po nawierzchni drogowej, 2) koszty ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy, sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ), 3) zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz do postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie ma obowiązku wskazania terenu niezbędnego do urządzenia placu budowy oraz terenu do składowania materiałów i postoju maszyn i urządzeń, a koszty związane z ewentualnym ich urządzeniem ponosi Wykonawca, 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, a w przypadku pobierania wody i energii elektrycznej z zasobów i za zgodą Zamawiającego, ponoszenia wszelkich kosztów związanych ze zużyciem wody i energii, Wykonawca zobowiązany jest do regulowania opłat za ich zużycie. 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej (wszystkie dokumenty w wersji papierowej w ilościach niezbędnych do odbioru robót), 6) przedłożenie harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania prac w dniu podpisania umowy. Harmonogram musi potwierdzić realność terminu wykonania zamówienia i być zatwierdzony przez Zamawiającego. 7) Zamawiający informuje, że oprócz wyszczególnionych w przedmiarze robót Wykonawcy winni dokonać kalkulacji cenowej ( kalkulacja własna) następujących zadań: - inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej w zakresie robót obejmujących zakres osuszania ścian fundamentowych, - demontaż i montaż aktualnej instalacji na dachu budynku oraz doprowadzenie kominów wentylacyjnych i spalinowych do stanu przed rozpoczęciem prac, - przeglądu przewodów wentylacyjnych i spalinowych przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia ,którego potwierdzeniem będzie protokół kominiarski. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł. ( słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100).Wadium winno być wniesione przed terminem składania ofert tj. do dnia 19.06.2012r. do godz.9.30 na cały okres związania ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno-odrz.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26