Przetargi.pl
Remont dachu szkoły w Kadłubie

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8860249 , fax. 43 8860260
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 8860249, fax. 43 8860260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu szkoły w Kadłubie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) rozbiórkę orynnowania; 2) demontaż instalacji odgromowej, 3) rozbiórkę obróbek blacharskich; 4) częściową rozbiórkę kominów; 5) rozbiórkę pokrycia i więźby dachowej; 6) ułożenie izolacji poziomej pod murłaty; 7) montaż więźby dachowej drewnianej; 8) ułożenie izolacji paroprzepuszczalnej; 9) wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej; 10) montaż pokrycia z blachodachówki; 11) montaż okien dachowych oraz wyłazu dachowego; 12) montaż obróbek blacharskich; 13) montaż nowych rynien i rur spustowych; 14) uzupełnienie tynków zewnętrznych na dociepleniu; 15) montaż instalacji odgromowej. Zmiana konstrukcji dachu budynku szkoły na działce nr 200, obręb Kadłub, gmina Wieluń nie przewiduje zmiany kształtu dachu. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: a) projekcie budowlanym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje również zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych oraz skuteczne zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 19.07.2016 r. do godz. 13.00 w wysokości: 4 740,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset czterdzieści złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach