Przetargi.pl
Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Ostrówku w gminie Puchaczów

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7575780 , fax. 081 7575765
  • Data zamieszczenia: 2010-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 081 7575780, fax. 081 7575765
    REGON: 00055014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Ostrówku w gminie Puchaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontu dachu poprzez zmianę konstrukcji na starym skrzydle budynku Szkoły Podstawowej w Ostrówku o powierzchni ok. 479.680 m?. Projektowany remont realizowany będzie na działce nr 419. Budynek jest dwupiętrowy, częściowo podpiwniczony z poddaszem magazynowym, przykryty dwuspadowym stropodachem pokrytym papą asfaltową na lepiku o spadku połaci 5 %. Budynek starego skrzydła Szkoły Podstawowej połączony jest funkcjonalnie z nowym skrzydłem poprzez przejścia na korytarzach na parterze i I piętrze. Nowa część zachowuje poziom starego skrzydła i zachowana jest między nimi bezpośrednia komunikacja. Przedmiotowa inwestycja nie wprowadza żadnych zmian do sposobu zagospodarowania terenu. Działka szkolna uzbrojona jest w następujące sieci: kanalizację sanitarną + szambo własne, sieć wodociągowa ? 150, sieć gazową, napowietrzną sieć elektryczną, sieć telefoniczną. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: - rozbiórkę istniejącego stropodachu na starym skrzydle szkoły; - wykonanie nowej drewnianej konstrukcji dachu i jej pokrycie blacho dachówką; - wykonanie obróbek blacharskich; - wykonanie remontu części magazynowej budynku w zakresie instalacji elektrycznych, wodn-kan.; - wykonanie remontu części magazynowej budynku w wymiany okładzin ściennych i podłogowych, wymiany stolarki drzwiowej, malowanie; - wykonanie konstrukcji schodów żelbetowych przejścia z części edukacyjnej do części magazynowej na pierwszym Pietrze; - wykonanie przegród wydzielających strefy zagrożenia pożarowego na parterze i I piętrze 2. Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania: - przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, - obsługę geodezyjną prowadzonych robót, - Inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą, - przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu oraz dokonanie przeszkolenia użytkownika w zakresie obsługi urządzeń, - wykonaniu wszystkich badań, prób, sprawdzeń podanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - wykonanie w/w czynności należy ująć w cenie oferty. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45210000-2- Roboty budowlane w zakresie budynków 45111300-1- Roboty rozbiórkowe 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45261000-4 - Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45442100-8 - Roboty malarskie 45410000-4 - Tynkowanie 4. Roboty powinny być wykonane zgodnie z w/w dokumentacją projektową (projektami budowlano - wykonawczymi, w/w specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami) z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obowiązującymi przepisami, normami, oraz do oddania wykonanego przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu na warunkach określonych umową. Uwaga: Przedmiar robót powinien być zweryfikowany pod względem zgodności z w/w dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas przeglądania w/w dokumentacji i wizji w terenie. 5.W przypadku ewentualnych wątpliwości należy zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej siwz. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego zgodnie z w/w dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 8.2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łęcznej nr konta 80869300060000017220060015. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22 sekretariat pokój nr 6 przed upływem terminu składania ofert. 8.5.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.5.1.Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 8.5.2.Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.6.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.6.1.Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 8.6.2.Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach