Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 6161230 , fax. 12 6161217
- Data zamieszczenia: 2014-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
pl. Wszystkich Świętych 3-4
31-004 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 6161230, fax. 12 6161217
REGON: 35155435300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i rozpoczęcie remontu konserwatorskiego elewacji w Nowym Ratuszu dawnego Miasta Podgórza przy Rynku Podgórskim 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu i rozpoczęcie remontu konserwatorskiego elewacji w Nowym Ratuszu dawnego Miasta Podgórza przy Rynku Podgórskim 1. I. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Tynkowanie 3. Roboty malarskie 4. Remont konserwatorski elewacji, 3 okien wolutowych, renowacji stolarki okiennej parteru 1- go i 2 - go piętra, rekonstrukcję 2 okien na parterze 5. Remonty konserwatorskie elementów dekoracyjnych (rzeźby, wazony, maszkarony) 6. Obróbki blacharskie 7. Instalację odgromową 8. Instalację przeciwoblodzeniową dachu II. Uwagi dla wykonawców: 1. Prace wykonywane będą w czynnym budynku biurowym. Należy przewidzieć realizację uciążliwych prac po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy. Głośne i uciążliwe prace wykonywane będą przed godz.8.00 i po godz.16.00. 2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i umieszczenia na terenie prac (w przypadku prac realizowanych z zastosowaniem rusztowań - na powierzchni pionowej rusztowania) tablicy informacyjnej. Tablica informacyjna winna mieć tło koloru białego lub zbliżonego do białego i być wykonana z trwałego materiału gwarantującego estetykę i czytelność oraz spełniającego wymogi bezpieczeństwa 3. Napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i trwały, literami i cyframi koloru czarnego o wysokości proporcjonalnej do wielkości tablicy. 4. W przypadku prac na zewnątrz obiektu prowadzonych z zastosowaniem rusztowań, wymiary tablicy nie mogą być mniejsze niż: a) 190 cm w pionie i 280 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi mniej niż 250 m?, b) 380 cm w pionie i 480 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi od 250 m? do 500 m?, c) 380 cm w pionie i 720 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi ponad 500 m?. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki: 1. wzór umowy - zał. nr 1 do specyfikacji, 2. projekt budowlany remontu konserwatorskiego - zał. nr 7 do specyfikacji, 3. Przedmiar robót remontu konserwatorskiego elewacji frontowej od strony Rynku Podgórskiego oraz remontu dachu - zał. nr 8 do specyfikacji, 4. przedmiar robót remontu instalacji odgromowej i przeciwoblodzeniowej dachu - zał. nr 9 do specyfikacji, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10 do specyfikacji, 6. Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych z dnia 19 maja 2014 r. - zał. nr 11 do specyfikacji 7. Pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym z dnia 12 maja 2014 r. - zał. nr 12 do specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie termomodernizacji budynku administracyjno - biurowego Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. położonego w Brzesku przy ul. Okocimska 5
Dodano: 2016-04-14 - Malowanie elewacji oraz korytarzy, pomieszczeń i składów mieszkalnych wraz z robotami w zakresie instalacji elektrycznych i wymianą lamp w Domu Studenckim Młodość Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-1719/2016
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie remontu elewacji bocznych, tj. wschodniej i zachodniej budynku Gimnazjum Nr 2 w Tarnowie, ul. Kopernika 5
Dodano: 2016-03-16 - Remont elewacji i dachu budynków nr 45 i 72 na terenie kompleksu wojskowego Kłaj
Dodano: 2016-02-11 - Remont elewacji budynków nr 2 i 36, wraz z remontem dachu budynków nr 36 i 44 w terenie kompleksu wojskowego przy ul Ułanów 43 w Krakowie
Dodano: 2016-01-14 - Modernizacja budynku przy ul. Oświęcimskiej 20
Dodano: 2015-08-19 - Remont remizy strażackiej w Kowarach
Dodano: 2015-06-30 - Wykonanie remontu elewacji budynku przy ul. Józefa 21 w Krakowie
Dodano: 2015-06-24 - Naprawa uszkodzonego gzymsu na zabytkowym budynku Teatru Starego przy ul. Jagiellońskiej 5 w Krakowie
Dodano: 2015-06-23 - Remont budynku remizy OSP w Posądzy
Dodano: 2015-06-08