Przetargi.pl
Remont dachu budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Kamiennej Górze przy ul. Papieża Jana Pawła II 20

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Kamiennej Górze przy ul. Papieża Jana Pawła II 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Kamiennej Górze przy ul. Papieża Jana Pawła II 20. Obiekt jest budynkiem oświatowym - przedszkolnym trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym, wzniesionym w konstrukcji tradycyjnej, murowanej. Dach budynku o konstrukcji drewnianej z deskowaniem, pokryty papą - dach stromy i płaski. Zakres planowanych robót budowlanych dotyczy remontu pokrycia dachowego z papy oraz wymiany obróbek blacharskich i uszczelnień i obejmuje: Rozbiórkę pokrycia z papy w części stromej dachu; Rozbiórkę i wymianę zniszczonych i uszkodzonych obróbek blacharskich krawędzi dachu, kominów i innych; Wymianę świetlika w części płaskiej dachu na świetlik fabrycznie wykończony z poliwęglanu; Wymianę okienka wyłazowego drewnianego w części stromej dachu; Przygotowanie starego pokrycia dachu (w części płaskiej) do remontu poprzez ścięcie pęcherzy, uzupełnienie ubytków, wyrównanie i oczyszczenie; Zagruntowanie starego pokrycia dachowego; Montaż nowych obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej okapu dachu, pasów nadrynnowych, styków z murem itp.; Wykonanie obróbek i uszczelnień (przy pokryciu z papy) wokół kominów, styków ze ścianami z papy termozgrzewalnej z zastosowaniem izoklinów i listew dociskowych; Ułożenie papy termozgrzewalnej jednokrotnego krycia gr. 5,2mm; Ułożenie pokrycia w części stromej dachu z płytek włóknocementowych 30/30cm, (imitujących łupek) na istniejącym deskowaniu z ułożeniem folii wysokoparoprzepuszczalnej - krycie niemieckie; Miejscowe naprawy i uzupełnienia pokrycia wieżyczki z blachy stalowej; Malowanie pokrycia wieżyczki z blachy stalowej ; Demontaż i ponowny montaż z uzupełnieniem istniejącej instalacji odgromowej; wykonanie pomiarów instalacji; Wywiezienie i utylizacja odpadów. Powierzchnia remontowanego pokrycia dachowego: pokrycie z papy termozgrzewalnej - 145,9m2; pokrycia z płytek włóknocementowych - 222,5 m2 Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Zamawiający ponadto informuje, że: 1.prace prowadzone będą w rejonie ul. Papieża Jana Pawła II (droga gminna) co może wiązać się z zajęciem pasa drogowego, a w dalszej kolejności z obowiązkiem wprowadzenia zastępczej organizacji ruchu; 2.Wykonawca winien zachować szczególne warunki ostrożności przy realizacji robót oraz odpowiednio zabezpieczyć obiekt - wygrodzić bezpieczne strefy przejścia z uwagi na to, że w okresie od 25 lipca do 12 sierpnia 2016 roku oraz od 1 do 30 września 2016 roku przedszkole będzie normalnie funkcjonowało . Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, warunkami umowy oraz przedmiarem robót. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1.dokumentacja techniczna, 2.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3.przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach