Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
- Data zamieszczenia: 2014-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
ul. Zamkowa 16 16
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
REGON: 00051691000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w Pabianicach: Wymiana przewodu jezdnego na odcinku od Dużego Skrętu do Dworu Kapituły Krakowskiej (odcinek między izolatorem sekcyjnym 294 a 295) wraz z wymianą części osprzętu sieciowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje wymianę przewodu jezdnego miedzianego Dpj na odcinku od izolatora sekcyjnego nr 294 do izolatora sekcyjnego nr 295 na sieci trakcyjnej w Pabianicach w ciągu ul. Warszawskiej (ok. 4105 mb toru pojedynczego) wraz z wymianą części osprzętu sieciowego. 2. Pełny zakres robót jest ujęty w Załączniku Nr 1 do SIWZ 3. Zamówienie jest realizowane w trybie awaryjnej wymiany przewodu jezdnego. 4. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy do akceptacji Zamawiającego harmonogramu realizacji podpisanej umowy. Uzgodniony przez strony Umowy harmonogram stanowić będzie Załącznik do podpisanej pomiędzy stronami umowy na realizację robót objętych niniejszym postępowaniem. 5. Do protokołu odbioru realizacji zadania Wykonawca musi dołączyć: 1) protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli MPK Łódź Sp. z o.o.; 2) oświadczenia i deklaracje w zakresie zastosowanych materiałów i wyrobów wynikające z wymogów ustawy prawo budowlane; 3) kopie faktur potwierdzających zakup przewodów i osprzętu; 4) dokumenty potwierdzające zdanie przewodów i osprzętu do utylizacji; 6. Harmonogram robót i związane z tym wprowadzenie i likwidację organizacji ruchu drogowego na czas robót oraz ewentualne zmiany w kursowaniu linii tramwajowej nr 41 przed ich rozpoczęciem, Wykonawca robót uzgodni z: 1) Organizacja ruchu drogowego na czas robót - z zarządcą drogi - Zarządem Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice; 2) Kursowanie linii tramwajowej z Organizatorem transportu zbiorowego na linii 41 tj. Zarządem Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175 7. Zamawiający wymaga sporządzenia projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem go z zarządcą ruchu na terenie powiatu pabianickiego tj. Starostwem Powiatowym w Pabianicach. 8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty co najmniej trzyletniej gwarancji. 9. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić, że: wartość odzyskanego złomu miedzianego i stalowego należy odliczyć od wartości wykonanego zamówienia; praca ma być wykonywana w godzinach nocnych, w czasie gdy nie kursują tramwaje linii 41. 10. CPV Główny przedmiot 45.31.12.00-2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYMIANA WEWNĘTRZNYCH INSTALAJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ TELETECHNICZNEJ NA II PIĘTRZE W RAMACH PRZEBUDOWY I REMONTU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁWA MONIUSZKI W ŁODZI
Dodano: 2016-06-13 - Remont dachu i sali gimnastycznej w ZSG w Giecznie
Dodano: 2016-03-07 - Modernizacja oświetlenia ulicznego miasta Sieradza - ul. 11 Listopada i ul. Daszyńskiego
Dodano: 2015-09-23 - Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego miasta Sieradza - ul. POW
Dodano: 2015-07-21 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac elektrycznych i malarskich.
Dodano: 2015-03-11 - Kompleksowy remont i przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2014-07-15 - Wymiana kabli ziemnych wraz z rozdzielnicami w kompleksie wojskowym 6030 w m. Teodory
Dodano: 2014-07-14 - Modernizacja instalacji oświetleniowej i zasilania rozdzielni elektrycznej wraz z wymianą rozdzielni w budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Kutnie
Dodano: 2014-07-08 - Doposażenie pól rezerwowych nr 9 i 15 rozdzielnicy 15 kV w GPZ Kleszczów w komplet obwodów pierwotnych i wtórnych; IZP.271.1.2.2014
Dodano: 2014-04-01 - Wykonanie remontu i przebudowy oświetlenia ulicznego na terenie miasta Sieradza - etap VI
Dodano: 2013-09-04