Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń na poziomie +4 oraz sal rozpraw na poziomie +2 i +3 w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12

Sąd Okręgowy w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Sienkiewicza 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 437 36 00
  • Data zamieszczenia: 2023-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krośnie
    Sienkiewicza 12
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 437 36 00
    REGON: 000641762
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń na poziomie +4 oraz sal rozpraw na poziomie +2 i +3 w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń na poziomie +4 oraz sal rozpraw na poziomie +2 i +3 w zabytkowej części budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12 polegający na remoncie istniejących sufitów, szpachlowaniu i malowaniu pomieszczeń, wymianie podłóg i opraw oświetleniowych w pomieszczeniach objętych remontem.2. Opis przedmiotu zamówienia został dokonany za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pn. Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie opracowanych we wrześniu 2023 roku przez Zespół Architektów UNGEHEUER z siedzibą: 38-400 Krosno, ul. Lewakowskiego 25. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń zlokalizowanych na poziomie +4 oraz 5 sal rozpraw na poziomie +2 (pom. nr 2.4, 2.10, 2.15, 2.17, 2.18) i 3 sal rozpraw na poziomie +3 (pom. nr 3.4, 3.10, 3.11)w zabytkowej części budynku Sądu Okręgowego w Krośnie. Roboty w ramach niniejszego zamówienia realizowane będą na podstawie ostatecznej decyzję pozwolenia na budowę nr 149/2023 z dnia 12.09.2023 r.3. Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić: 1) zamówienie wykonywane będzie w czynnym urzędzie, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu; może wystąpić konieczność wykonywania robót uciążliwych (np. powodujących nadmierny hałas) po godzinach pracy sądu i w dni wolne od pracy (godziny pracy sądu: od 7:30 do 15:30),2) na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia stref, w których będzie realizowane zamówienie, w sposób ograniczający do minimum zakurzenie obszaru, w którym Zamawiający prowadzi bieżącą działalność, 3) na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek utrzymania czystości i porządku we wszelkich pomieszczeniach, które będą użytkowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach