Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu Kłobuckiego.

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Powiatu Kłobuckiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym jezdni o nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 491, 492 i 494 oraz dróg powiatowych położonych na terenie powiatu kłobuckiego. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej: -na drodze nr 491 mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 500 t i metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 200 t przy użyciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, -na drodze nr 492 mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 500 t i metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 200 t przy użyciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, -na drodze nr 494 mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 100 t i metodą powierzchniowego utrwalenia w ilości 400 t przy użyciu kombajnu drogowego do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, -na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 200 t oraz bez obcinania krawędzi w ilości 100 t, metodą powierzchniowego utrwalenia przy użyciu remontera drogowego typu PATCHER w ilości 300 t oraz wykonanie regeneracji nawierzchni asfaltowej kombajnem drogowym do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów w ilości 60 ton, -na drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni mieszanką mineralno - asfaltową z obcinaniem krawędzi mechanicznie i oblaniem asfaltem w ilości 100 t oraz bez obcinania krawędzi w ilości 100 t, metodą powierzchniowego utrwalenia przy użyciu remontera drogowego typu PATCHER w ilości 360 t oraz wykonanie regeneracji nawierzchni asfaltowej kombajnem drogowym do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów w ilości 200 ton. Ponadto w ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać nawierzchnie wielkowymiarowe na drogach wojewódzkich nr 491, 492, 494. Zakres robót obejmować będzie: -frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km w ilości 3000m2 -mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy lub nawierzchni bitumicznej w ilości 3000 m2. -wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową o śr. grubości 2 cm w ilości 150 ton, -ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznej warstwy ścieralnej o grubości po zagęszczeniu 4 cm z oblaniem krawędzi asfaltem w ilości 3000 m2. Do 7 dni kalendarzowych wykonawca będzie zobowiązany w ramach zamówienia usunąć po naprawach cząstkowych luźny grys z nawierzchni jezdni. Natomiast nadmiar grysu nagromadzony w miejscach newralgicznych, takich jak: łuki poziome i skrzyżowania dróg, wykonawca usunie niezwłocznie od momentu powiadomienia wykonawcy o zaistniałym fakcie. Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej „SIWZ” lub „Specyfikacją”. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „przedmiotem zamówienia” lub „Robotą”. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: -operatorów/kierowców: frezarki do nawierzchni, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych, samochodów ciężarowych, -osoby czyszczące jezdnie, -osoby obsługujące urządzenia mechaniczne, tj. piłę do cięcia asfaltu, młot pneumatyczny, -osoby utrzymujące czasową organizacje ruchu. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których w art. 29 ust. 4 uPzp. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z działem VIII pkt 8 SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 4 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ. 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach