Powiat Płocki - Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, Bielska 57a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 267 68 39 , fax. 24 267 68 81
- Data zamieszczenia: 2024-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Płocki - Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Bielska 57a
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 267 68 39, fax. 24 267 68 81
REGON: 611016034 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpplock.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy masą bitumiczną na gorąco - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco nawierzchni dróg powiatowych na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu w ilości 110 tonPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco nawierzchni dróg powiatowych na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie w ilości 110 tonPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco nawierzchni dróg powiatowych na terenie działania Bazy nr 3 w Gąbinie w ilości 60 ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1 - 1 500.00 PLNZad. 2 - 1 500.00 PLNZad. 3 - 900.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.Zdolność techniczna lub zawodowaa) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia:a) dla zadania I o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,b) dla zadania II o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,c) dla zadania III o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każdaZamawiający wymaga przedstawienia jedynie robót w zakresie wymaganym dla potwierdzenia spełniania powyższego warunku. Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Warunek nie zostanie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.b) Wykonawca musi dysponować w celu wykonania zamówienia następującymi w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, wyszczególnionymi poniżej::- Przecinarka nawierzchni - minimalna wymagana ilość - 1szt.;- Młot pneumatyczny z odpowiednimi końcówkami - minimalna wymagana ilość - 1szt.;- Skrapiarka do emulsji asfaltowej- minimalna wymagana ilość - 1szt.;- Recykler - minimalna wymagana ilość - 1szt.;- Lekki walec wibracyjny bądź zagęszczarka płytowa - minimalna wymagana ilość - 1szt.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże dysponowanie powyższym potencjałem . W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem, będzie oceniane łącznie.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych obejmujących dowolną liczbę zadań, pod warunkiem, że Wykonawca posiadał będzie sprzęt i obsługę umożliwiające prowadzenie równocześnie prac na wszystkich zadaniach, na które składa ofertę.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie, ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi powiatowej nr 4212W w miejscowości Stare Lipki
Dodano: 2024-04-24 - Remont nawierzchni dróg (nakładki) na terenie Dzielnicy Włochy
Dodano: 2024-04-22 - Naprawa nawierzchni parkingu przy budynku Dedal w Malborku
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi w Przylocie, gm. Warka w ramach zadania: „Przebudowa dróg na terenie gminy Warka„
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3403W (ul. Mickiewicza w Pułtusku) w zakresie budowy stanowisk postojowych
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie i remonty dróg gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Północ w Warszawie.
Dodano: 2024-04-12 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 14+070 do km 19+640”. – nr postępowania 032/24
Dodano: 2024-04-10 - "Przebudowa dróg powiatowych na terenie miasta Sokołów Podlaski i gminy Ceranów".
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3768W Rempin - Golejewo
Dodano: 2024-04-04 - Remont drogi gminnej w miejscowości Żaków, gmina Siennica
Dodano: 2024-03-28