Przetargi.pl
Remont chodników w Nakle nad Notecią przy: ul. Przecznica, ul. Gimnazjalna, ul. Notecka, ul. Jackowskiego, ul. Dworcowa, ul. Bohaterów, ul. Szkolna, ul. Strażacka.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników w Nakle nad Notecią przy: ul. Przecznica, ul. Gimnazjalna, ul. Notecka, ul. Jackowskiego, ul. Dworcowa, ul. Bohaterów, ul. Szkolna, ul. Strażacka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania niniejszego projektu budowlanego jest zadanie pn. Remont chodników w Nakle nad Notecią: ul. Przecznica, ul. Gimnazjalna, ul. Notecka, ul. Jackowskiego, ul. Dworcowa, ul. Bohaterów, ul. Szkolna, ul. Strażacka. Łączna powierzchnia remontu to 4100 m2, w tym powierzchnia chodników to 3078 m2, natomiast powierzchnia wjazdów to 1022 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) ul. Dworcowa Powierzchnia remontowana to 356 m2, wjazdy 153 m2. Nawierzchnia chodników i wjazdów zaprojektowana została z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm. Nr działki 451/1 obręb Nakło nad Notecią. Remont ulicy będzie obejmował: a) roboty przygotowawcze - wykonanie koryt; b) roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z brukowca, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, ław pod krawężnik, krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, chodników, wywiezienie gruzu; c) roboty ziemne - korytowanie, wywóz ziemi; d) roboty zabezpieczające - układanie w wykopie rur ochronnych; e) krawężniki, obrzeża - wbudowanie ław pod obrzeża i obrzeży, krawężników i ław betonowych pod krawężniki; f) roboty nawierzchniowe chodników - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; g) roboty nawierzchniowe wjazdy - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy betonowej z dylatacją oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; h) roboty wykończeniowe - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych, wypełnienie szczelin w nawierzchni jezdni; i) zieleń - plantowanie powierzchni gruntu, humusowanie i obsianie skarp. 2) ul. Bohaterów Powierzchnia remontowana to 656 m2, wjazdy 140 m2. Nawierzchnia chodników i wjazdów zaprojektowana została z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm. Nr działek 2481/3, 2122, 2124/12, 2124/14, 2456/4, 2456/9, 2457/1, 2459/3, 2460/6 obręb Nakło nad Notecią. Remont ulicy będzie obejmował: a) roboty przygotowawcze - wykonanie koryt; b) roboty rozbiórkowe - rozebranie mechaniczne podbudowy betonowej, nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, obrzeży trawnikowych, chodników, wywiezienie gruzu; c) roboty ziemne - korytowanie, wywóz ziemi; d) roboty zabezpieczające - układanie w wykopie rur ochronnych; e) obrzeża - wbudowanie ław pod obrzeża i obrzeży; f) roboty nawierzchniowe chodników - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; g) roboty nawierzchniowe wjazdy - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy betonowej z dylatacją oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; h) roboty wykończeniowe - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych; i) zieleń - plantowanie powierzchni gruntu, humusowanie i obsianie skarp. 3) ul. Gimnazjalna Powierzchnia remontowana to 322 m2, wjazdy 45 m2. Nawierzchnia chodników i wjazdów zaprojektowana została z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm. Nr działki 2161/1 obręb Nakło nad Notecią. Remont ulicy będzie obejmował: a) roboty przygotowawcze - wykonanie koryt; b) roboty rozbiórkowe - rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, nawierzchni betonu zwykłego, ław pod krawężnik, krawężników betonowych, wywiezienie gruzu; c) roboty ziemne - korytowanie, wywóz ziemi; d) roboty zabezpieczające - układanie w wykopie rur ochronnych; e) krawężniki, obrzeża - wbudowanie ław pod obrzeża i obrzeży, krawężników i ław betonowych pod krawężniki; f) roboty nawierzchniowe chodników - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; g) roboty nawierzchniowe wjazdy - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy betonowej z dylatacją oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; h) roboty wykończeniowe - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych, wypełnienie szczelin w nawierzchni jezdni. 4) ul. Jackowskiego Powierzchnia remontowana to 901 m2, wjazdy 481 m2. Nawierzchnia chodników i wjazdów zaprojektowana została z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm. Nr działek 2200/2, 2182/16, 2182/12 obręb Nakło nad Notecią. Remont ulicy będzie obejmował: a) roboty przygotowawcze - wykonanie koryt; b) roboty rozbiórkowe - rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, ław pod krawężnik, krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, chodników, ścieków z elementów betonowych, nawierzchni z kostki betonowej, wywiezienie gruzu; c) roboty ziemne - korytowanie, wywóz ziemi; d) roboty zabezpieczające - układanie w wykopie rur ochronnych; e) krawężniki, obrzeża - wbudowanie ław pod obrzeża i obrzeży, krawężników i ław betonowych pod krawężniki; f) roboty nawierzchniowe chodników - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; g) roboty nawierzchniowe wjazdy - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy betonowej z dylatacją oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; h) roboty wykończeniowe - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych, wypełnienie szczelin w nawierzchni jezdni; i) zieleń - plantowanie powierzchni gruntu, humusowanie i obsianie skarp. 5) ul. Strażacka Powierzchnia remontowana to 234 m2, wjazdy 9 m2. Nawierzchnia chodników i wjazdów zaprojektowana została z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm. Nr działek 2182/12, 2186, 2196/1 obręb Nakło nad Notecią. Remont ulicy będzie obejmował: a) roboty przygotowawcze - z wykonanie koryt; b) roboty rozbiórkowe - rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ław pod krawężnik, krawężników betonowych, chodników, wywiezienie gruzu; c) roboty ziemne - korytowanie, wywóz ziemi; d) roboty zabezpieczające - układanie w wykopie rur ochronnych; e) krawężniki, obrzeża - wbudowanie ław pod obrzeża i obrzeży, krawężników i ław betonowych pod krawężniki; f) roboty nawierzchniowe chodników - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; g) roboty nawierzchniowe wjazdy - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy betonowej z dylatacją oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; h) roboty wykończeniowe -, wypełnienie szczelin w nawierzchni jezdni; 6) ul. Przecznica Powierzchnia remontowana to 445 m2, wjazdów 105 m2. Nawierzchnia chodników i wjazdów zaprojektowana została z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm. Nr działek 469/10, 488/2, 487/1 obręb Nakło nad Notecią. Remont ulicy będzie obejmował: a) roboty przygotowawcze - wykonanie koryt; b) roboty rozbiórkowe - rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, ław pod krawężnik, krawężników betonowych, obrzeży trawnikowych, chodników, wywiezienie gruzu; c) roboty ziemne - korytowanie, wywóz ziemi; d) roboty zabezpieczające - układanie w wykopie rur ochronnych; e) krawężniki, obrzeża - wbudowanie ław pod obrzeża i obrzeży, krawężników i ław betonowych pod krawężniki; f) roboty nawierzchniowe chodników - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; g) roboty nawierzchniowe wjazdy - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy betonowej z dylatacją oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; h) roboty wykończeniowe - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych oraz studzienek telefonicznych, wypełnienie szczelin w nawierzchni jezdni. 7) ul. Notecka Powierzchnia remontowana to 80 m2, wjazdy 74 m2. Nawierzchnia chodników i wjazdów zaprojektowana została z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm. Nr działki 1962 obręb Nakło nad Notecią. Remont ulicy będzie obejmował: a) roboty przygotowawcze - wykonanie koryt; b) roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni betonu zwykłego, ław pod krawężnik, krawężników betonowych, wywiezienie gruzu; c) roboty ziemne - korytowanie, wywóz ziemi; d) krawężniki, obrzeża - wbudowanie ław pod obrzeża i obrzeży, krawężników i ław betonowych pod krawężniki; e) roboty nawierzchniowe chodników - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; f) roboty nawierzchniowe wjazdy - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy betonowej z dylatacją oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; f) roboty wykończeniowe - nawierzchnia z brukowca. 8) ul. Szkolna Powierzchnia remontowana to 84 m2, wjazdy 15 m2. Nawierzchnia chodników i wjazdów zaprojektowana została z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm. Nr działek 1831/1 obręb Nakło nad Notecią. Remont ulicy będzie obejmował: a) roboty przygotowawcze - wykonanie koryt; b) roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, ław pod krawężnik, krawężników betonowych, chodników , wywiezienie gruzu; c) roboty ziemne - korytowanie, wywóz ziemi; d) roboty zabezpieczające - układanie w wykopie rur ochronnych; e) krawężniki, obrzeża - wbudowanie ław pod obrzeża i obrzeży, krawężników i ław betonowych pod krawężniki; f) roboty nawierzchniowe chodników - ręczne profilowanie i mechaniczne zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; g) podłoża pod nawierzchnię, wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy betonowej z dylatacją oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm; h) roboty wykończeniowe - wypełnienie szczelin w nawierzchni jezdni; Uwaga: Składając ofertę należy uwzględnić terminy realizacyjne: - remont chodników na ul. Bohaterów, ul. Dworcowej - do dnia 10 maja 2014 roku, - remont chodników na ul. Gimnazjalna, ul. Jackowskiego, ul. Strażacka, ul. Szkolna, ul. Notecka, ul. Przecznica - do dnia 10 sierpnia 2014 roku. 3. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) projekty budowlane, 2) przedmiary robót, 3) projekty stałej organizacji ruchu, 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzjach administracyjnych. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane, przedmiary robót, projekty stałej organizacji ruchu oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie Zamawiający wskazuje i zastrzega, iż Wykonawca nie jest uprawniony do jakichkolwiek jednostronnych interpretacji jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności zawartych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjach administracyjnych, a wszelkie tego rodzaju wieloznaczności lub niejednoznaczności winien niezwłocznie zgłaszać Inspektorom Nadzoru, do których kompetencji należy wiążące dla Wykonawcy wyjaśnienie tych wieloznaczności lub niejednoznaczności. 4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji; 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały przez okres 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego; 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełnioną kartę gwarancyjną w dniu końcowego odbioru robót; 4) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wygasają po upływie 36 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego; 5) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po okresie określonym w pkt. 2) i 4), jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 5. Rozwiązania równoważne 1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania; 2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej; 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); 4) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych i przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez co należy rozumieć projekty budowlane, przedmiary robót, projekty stałej organizacji ruchu), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, p.poż., oraz poleceniami Inspektorów Nadzoru a także Nadzoru Autorskiego (w przypadku ustanowienia); 2) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektorów Nadzoru) na ich wbudowanie; 3) Opracowanie szczegółowego planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. Nr. 120 poz. 1126); 4) Opracowanie Planu Realizacji Inwestycji. Treść PRI Wykonawca uzgodni w sposób pisemny z Inspektorami Nadzoru; 5) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone na podstawie odbioru końcowego, jeżeli odbiór nastąpi bez istotnych wad i każdy obiekt wchodzący w skład całego zadania będzie spełniał wymagania projektowe oraz Zamawiający uzyska wszelkie niezbędne decyzje przewidziane prawem budowlanym; 6) Wykonawca przygotuje wymagane prawem dokumenty oraz wniosek do Powiatowego Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów, dla których istnieje konieczność uzyskania takiej decyzji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w art. 57 ustawy Prawo budowlane; 7) Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie decyzje, niezbędne celem przystąpienia do użytkowania Obiektu. Zamawiający udzieli odpowiedniego pełnomocnictwa Wykonawcy, uprawniającego go do występowania w imieniu Zamawiającego przed odpowiednimi organami; 8) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych, muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE; 9) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie; 10) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); 11) zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie; 12) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym dokumentację powykonawczą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej; 13) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat, w skład którego wchodzić będą: a) dziennik budowy; b) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome; c) dokumentację powykonawczą; d) powykonawczą inwentaryzację geodezyjną; e) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń; f) protokoły z badania materiałów i urządzeń; g) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego operatu. 14) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni każdorazowo do kontroli przez Inspektora Nadzoru; 15) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i zastosowanej technologii odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów; 16) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych; b) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi; 17) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych Podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: a) warunkiem podzlecenia wykonania robót Podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy Wykonawcą, a Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji projektowej określającej zakres robót zlecanych Podwykonawcy; b) jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; c) uwagi Zamawiającego do projektu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy, maksymalnie w ciągu 14 dni; d) za wykonane roboty przez Podwykonawcę pełna odpowiedzialność odszkodowawcza spoczywa na Wykonawcy; e) Wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania Podwykonawcy; f) Podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu Podwykonawcy. g) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie dokonania przelewu pełnej kwoty wynagrodzenia należnego Podwykonawcy. 7. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy : 1) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa, przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia zezwoleń, decyzji, postanowień, ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie; 2) aktualizacja wszelkich uzgodnień projektu budowlanego - wykonawczego i poniesienie kosztów z tym związanych; 3) po stronie Wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania umowy - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy), po uzyskaniu zgody Inspektora Nadzoru: a) uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., elektroenergetyczne) oraz wobec sanepidu i ochrony środowiska, o ile takie wystąpią; b) poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych; 4) wykonanie powykonawczej dokumentacji (naniesienie zmian powykonawczych w projektach budowlano-wykonawczych); 5) dostosowanie się do Wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w SST DM-00.00.00; 6) usunięcie po zakończeniu robót zaplecza i urządzeń zaplecza Wykonawcy, uporządkowanie placu budowy; 7) przygotowanie wszystkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa dokumentów; 8. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia 1) wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną kosztorysową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z ust. 1 niniejszego rozdziału; 2) podstawą ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną (zawierający zestawienie kosztów materiałów oraz składniki cenotwórcze: Ko, Z, Kz, Rg) na podstawie przedmiaru i dokumentacji projektowej wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ, STWiORB; 3) Zamawiający dopuszcza wystawianie faktur w trakcie prowadzonych prac nie częściej niż raz na 30 dni kalendarzowych. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie Harmonogram rzeczowo - finansowy, stanowiący załącznik do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą oraz protokół odbioru częściowego, zaopiniowany przez Inspektora Nadzoru (w zależności od rodzaju wykonanych robót ) oraz zatwierdzony przez Zamawiającego; 4) wybrany Wykonawca po zawarciu umowy opracuje Harmonogram rzeczowo - finansowy, o stopniu szczegółowości wynikającym z dokumentacji projektowej i poszczególnych robót. Dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmianę Harmonogramu rzeczowo-finansowego, po uzyskaniu pozytywnej pisemnej opinii Inspektorów Nadzoru za zgodą Zamawiającego; 5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki; 6) Zamawiający nie przewiduje faktury pro-forma. 9. Dostępność dokumentacji projektowej 1) dokumentacja projektowa, STWiORB dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, a dla zainteresowanych Wykonawców za pośrednictwem poczty na płycie DVD; 2) płyta DVD ze SIWZ oraz dokumentacją projektową, przedmiarami robót, STWiORB zostanie nieodpłatnie przesłana do zainteresowanego Wykonawcy niezwłocznie po złożeniu wniosku faksem; 3) kompletna dokumentacja projektowa w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u Lotara Ziomka w dniach roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach