Przetargi.pl
Remont chodników i nawierzchni bitumicznych oraz oznakowania i odwodnienia na terenie Gminy Linia

Gmina Linia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-223 Linia, ul. Turystyczna 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6768582, 6768594 , fax. 58 676 85 69
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Linia
    ul. Turystyczna 15 15
    84-223 Linia, woj. pomorskie
    tel. 58 6768582, 6768594, fax. 58 676 85 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników i nawierzchni bitumicznych oraz oznakowania i odwodnienia na terenie Gminy Linia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia wybrany wykonawca będzie dokonywał remontu chodników i nawierzchni bitumicznych oraz oznakowania i odwodnienia na terenie Gminy Linia. 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia: - Roboty ziemne, niwelacyjne i odmulanie rowów sprzętem mechanicznym. - Uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg bitumicznych z wycinką i bez wycinki asfaltu. - Konserwacja i montaż oznakowania drogowego. - Remonty nawierzchni chodników i parkingów. - Remonty elementów odwodnienia dróg, korytka wpusty ścieki i studnie. - Wymiana rurociągów burzowych i melioracyjnych. - Remont przepustów drogowych Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10:00 dnia 04-04-2014 r. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sierakowicach O/ Linia Nr 91 8324 0001 0011 7027 2000 0060 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia w kasie urzędu lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5) w zw. z art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania--rok-2014.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach