Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11

Gmina Zawonia ogłasza przetarg

  • Adres: 55106 Zawonia, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 312-81-82 , fax. 0-71 312-81-82
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawonia
    ul. Trzebnicka 11
    55106 Zawonia, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 312-81-82, fax. 0-71 312-81-82
    REGON: 93193490500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Wykonanie wszelkich prac przedremontowych, przygotowawczych i zabezpieczających, b)Wykonanie remontu pomieszczenia sali konferencyjnej Urzędu (rozebranie boazerii, wymiana grzejnika, rozbiórka posadzek i wykonanie nowych, wykonanie okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, przetarcie i uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian, tapetowanie, wykonanie stolarki drzwiowej), c)Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych Urzędu (rozebranie posadzek z wykładzin, wymiana stolarki drzwiowej, przetarcie i uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian, wykonanie posadzki z paneli podłogowych, wymiana grzejników, tapetowanie), d)Remont korytarza Urzędu (rozebranie balustrad, rozebranie posadzek i schodów z płyt lastrykowych, rozebranie punktu usługowego w korytarzu Urzędu, rozebranie ścian i filarów, wykonanie stopni wewnątrz okładzinowych, wykonanie posadzek z płyt granitowych, wykonanie stalowych balustrad i witryn aluminiowych, wykonanie rolet antywłamaniowych, wymiana stolarki drzwiowej, przetarcie i uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian), e)Wykonanie remontu WC Urzędu (rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, rozebranie wykładziny ścianek z płytek, rozebranie ścianek z cegieł, wymiana grzejnika, wykonanie stolarki drzwiowej, wykonanie posadzki i ścian z płytek, wymiana ceramiki łazienkowej i armatury), f)W zakresie prac elektrycznych (wymiana opraw oświetleniowych w ciągach komunikacyjnych i wymiana opraw oświetleniowych w sali konferencyjnej wraz z zapleczem oraz wymiana rozdzielnic TG I TP1). g)Wykonanie wszelkich prac poremontowych, wywózka gruzu i uprzątniecie terenu po inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzech tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i nazwę postępowania: „Remont budynku Urzędu Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11” 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 4.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 98 1020 5297 0000 1702 0003 7341 z podaniem nazwy postępowania: „Remont budynku Urzędu Gminy w Zawoni, ul. Trzebnicka 11” (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5.Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną