Przetargi.pl
Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu

Starostwo Powiatowe w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Rynek 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5462211 , fax. 0-65 5462211
  • Data zamieszczenia: 2015-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Rawiczu
    Rynek 17
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5462211, fax. 0-65 5462211
    REGON: 41110152700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatrawicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu. 2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował prawo opcji i podzielił zamówienie na dwie części: 1) obligatoryjną - gwarantowaną - Etap I, której zakres obejmuje: a) skucie odpadających tynków na kominach i wykonanie nowych tynków, b) rozebranie przewodów odgromowych, wentylatorów, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, pokrycia dachu z papy, poszycia z desek i krokwi drewnianych, c) wywiezienie materiałów rozbiórkowych na wysypisko, d) wykonanie nowego pokrycia dachu z płyt warstwowych gr. 15 cm opartych na istniejących płatwiach z dwuteowników stalowych o wysokości 260 mm. Ze względów pożarowych przewidziano płyty warstwowe z rdzeniem z wełny mineralnej, e) ponowne zamontowanie wcześniej zdemontowanych wentylatorów, f) wykonanie iglic odgromowych na kominach, g) zamontowanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, h) połączenie nowych rynien z istniejącymi pionowymi przewodami instalacji odgromowej i wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. Ponadto szczegółowo zakres ten określony został za pomocą przedmiaru robót oraz kosztorysu zerowego, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ, w zakresie opisanego ETAPU I realizowanej inwestycji oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ, 2) fakultatywną - Etap II, której zakres obejmuje: a) demontaż istniejących opraw oświetleniowych, b) rozebranie ocieplenia sufitu z wełny szklanej starego typu, c) rozebranie sufitu podwieszanego z płyt pilśniowych i desek, d) rozebranie wiązarów deskowych podwieszonych do pasa dolnego kratownic stalowych, e) oczyszczenie i malowanie konstrukcji stalowych kratownic i płatwi. Przewidziano malowanie konstrukcji farbami pęczniejącymi, podnoszącymi odporność ogniową konstrukcji stalowej, f) zamontowanie linek nośnych i ponowny montaż opraw oświetleniowych. Ponadto szczegółowo zakres ten określony został za pomocą przedmiaru robót oraz kosztorysu zerowego, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ, w zakresie opisanego ETAPU II realizowanej inwestycji oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego do rozszerzenia zamówienia podstawowego gwarantowanego o dodatkowe zamówienie opcjonalne - fakultatywne, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 4. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w momencie uzyskania niezbędnych na ten cel środków finansowych. 5. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w zakresie Etapu II realizowanej inwestycji, złożone Wykonawcy w postaci zlecenia, nie później niż do dnia 30 października 2015 roku. Wynagrodzenie z tego tytułu zostanie zapłacone Wykonawcy w oparciu o złożoną w przedmiotowym postępowaniu ofertę. 6. Wykonawca w ofercie składanej w ramach przedmiotowego postępowania, oddzielnie wycenia dwa Etapy zamówienia opisane w dokumentacji kosztorysowej i projektowej. 7. Zamawiający zastrzega, iż cena ofertowa obejmująca zakres ETAPU II realizowanej inwestycji nie może być mniejsza niż 80% ceny ofertowej obejmującej zakres ETAPU I. 8. Mogące występować w Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych lub dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych przez Zamawiającego rozwiązań. Należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 9. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia materiału, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne, jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem, postanowieniem, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29 września 2015 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy w: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Starostwa Powiatowego w Rawiczu PKO BP S.A. Nr 25 1020 3121 0000 6102 0004 8124 z dopiskiem Wadium - Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w Kasie Starostwa Powiatowego w Rawiczu, II piętro, pokój nr 28. Kasa wyda poświadczenie złożenia wadium. Kopię dokumentu oraz poświadczenie złożenia wadium można dołączyć do składanej oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane o 2 lata
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrawicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach