Przetargi.pl
Remont budynku Plac Grunwaldzki 5 w Giżycku

"Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Pocztowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282962, 4282598 , fax. 087 4282962
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Administrator" Sp. z o.o.
    ul. Pocztowa 3 3
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282962, 4282598, fax. 087 4282962
    REGON: 79037622000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.administrator-gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Plac Grunwaldzki 5 w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku przy ul. Plac Grunwaldzki 5 w Giżycku, działka nr 663/1, znajdującego się w strefie konserwatorskiej. Podstawowy zakres prac polegać będzie na: -wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi i elementami odprowadzenia wody, docieplenie wełną mineralną, - remont kominów ponad dachem, - remont elewacji bez docieplenia, - wymiana okien piwnicznych, klatki schodowej, - remont klatki schodowej, - wykonanie posadzek w piwnicach - korytarz, - rozbiórka murków przed wejściem do klatek schodowych, wykonanie balustrad stalowych, - remont opaski wokół budynku, - wymiana instalacji elektrycznej na strychu. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: Przedmiar robót - Załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. Zamawiający wymaga by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wszystkie wejścia i wyjścia muszą funkcjonować i zostać właściwie zabezpieczone. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór Załącznik nr 4 do SIWZ jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Zamawiający informuje, że posiada pozwolenie z dnia 12.01.2016r. (nr pisma ZN.II.5183.4.2016.jw) Warmińsko - Mazurskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac remontowych. Wykonawca przystępując do realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić fakt, że roboty i materiały użyte do realizacji zadania winny spełniać wydanym zaleceniom Konserwatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych) w terminie do dnia 05 lipca 2016 r. do godz. 10.00. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ; o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. II.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III.gwarancjach bankowych, IV.gwarancjach ubezpieczeniowych, V.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą . Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium - przetarg: Remont budynku Plac Grunwaldzki 5 w Giżycku.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administrator-gizycko.pl /zakładka zamówienia publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach