Przetargi.pl
Remont budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w Grabowej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu

Gmina Łazy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6729326 , fax. 32 67 29 326
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łazy
    ul. Traugutta 15 15
    42-450 Łazy, woj. śląskie
    tel. 32 6729326, fax. 32 67 29 326
    REGON: 27625886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w Grabowej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Nazwa zamówienia: Remont budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w Grabowej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu II. Opis przedmiotu zamówienia. 1.W ramach projektu przewiduje się wykonanie termomodernizacji obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku na działce 2531 2.Dane dotyczące budynku: - kubatura 1843 m3 - powierzchnia zabudowy 207 m2 - powierzchnia użytkowa 337,2 m2 - parter 165,6 m2 - piętro 171,9 m2 - poddasze: 193 m2 3.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty związane z termomodernizacją: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, - ocieplenie ścian fundamentowych, - wymiana stolarki okiennej, - przeróbka obróbek blacharskich, - wymiana balustrady, - położenie nowej ceramiki na balkonie, 2)Prace remontowe wewnątrz budynku: - wymiana posadzek , - kładzenie nowych tynków oraz reperacja we wskazanych pomieszczeniach, - montaż nowych balustrad : schody wewnętrzne oraz balkon, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana parapetów, - zakup i montaż urządzeń sanitarnych i baterii wraz z podejściami wod- kan. - położenie ceramiki ściennej w toaletach - montaż sufitów podwieszanych w toaletach 3)Zagospodarowanie terenu wokół budynku: - zmiana ogrodzenia z zachowaniem istniejących wjazdów na posesje w istniejącej linii, - budowa nowego ogrodzenia na posesji od strony zachodniej wraz ze śmietnikiem w linii podziału własności, - budowa murków ozdobnych na posesji, - zmiana nawierzchni utwardzonej na posesji z asfaltu na kostkę brukową, - zasianie trawników, - zasadzenie świerków, - montaż na terenie działki 2531 instalacji zasilającej oświetlenie ogrodowe, - wyposażenie działki w meble ogrodowe: ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci. 4)Branża elektryczna: - instalacja skrzynki TB, - wykonanie instalacji wewnętrznej, - posadowienie lamp żeliwnych, - ułożenie linii zasilającej elementy oświetlenia zewnętrznego, - ochrona przepięciowa i przeciwpożarowa, - zakup i montaż pieców akumulacyjnych, podgrzewaczy wody, mat grzewczych wraz z wykonaniem zasilania i podłączenia, - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - 1)Remont budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w Grabowej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu wykonany przez KREATOR studio projektowe 44-120 Pyskowice ul. Sikorskiego 12 - branża architektura; 2)Remont budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w Grabowej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu wykonany przez KREATOR studio projektowe 44-120 Pyskowice ul. Sikorskiego 12 - branża elektryczna; 3)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wykonane przez KREATOR studio projektowe 44-120 Pyskowice ul. Sikorskiego 12 4)Przedmiary robót (pomocniczo). 5.Dodatkowe uwagi: Wszystkie zapisy w SIWZ i załącznikach dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo). Wymagania wyszczególnione w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Przedmiot zamówienia objęty będzie 36 -miesięcznym okresem rękojmi za wady i gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. 6.Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia i każdego uzupełnienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę Ceny Ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. 7.Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 8.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności. Użyte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. 9.Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (Projekt budowlano-wykonawczy i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót). 10.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 12 000 zł (dwanaście tysięcy złotych 00/100) 2.Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.Nr 42.poz 275.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 pzp lub Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 3.Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 4.Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:Bank Spółdzielczy Wolbrom nr 74 8450 0005 0070 0700 0143 0063 w tytule przelewu należy wskazać wadium - przetarg na zadanie pn Remont budynku pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w Grabowej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach (gwarancje, poręczenia) winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania oferty. 5.Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 pzp. 7.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2 ) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną