Przetargi.pl
Remont budynku nr 31 Etap II na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie

Jednostka Wojskowa 3811 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 4555059; 4555116 , fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3811
    Rząska, ul. Krakowska 2 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 12 4555059; 4555116, fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2015
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 31 Etap II na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 31spadochroniarni w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie. Zakres robót remontowych w budynku 31 obejmował będzie: Roboty ogólnobudowlane: -demontaż i rozebranie podłóg i posadzek w całym budynku spadochroniarni, -rozbiórkę okładzin ściennych i posadzki wraz z podłożem i izolacją w pomieszczeniach sanitarnych, -uzupełnienie tynków wewnętrznych, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej w pomieszczeniach sanitarnych, -wykonanie nowych warstw pod posadzki z izolacją przeciwwilgociową, -wykonanie nowych posadzek przemysłowych w pomieszczeniach magazynowych, hali spadochronów i pozostałych pomieszczeniach technicznych, -wykonanie nowych okładzin ściennych i podłoży oraz posadzek z płytek ceramicznych w dwóch pomieszczeniach sanitarnych, -wymianę ościeżnic i drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach, -wykonanie gładzi 1-warstwowych gipsowych na ścianach i sufitach, -malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, -wykonanie tynku cienkowarstwowego mozaikowego w korytarzach, -wykonanie sufitów podwieszanych z płytami z włókien mineralnych, -wykonanie najazdów i pochylni betonowych, -rozbiórka i wymiana nawierzchni chodnikowych, opaski i krawężników oraz obrzeży trawnikowych, -wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją. Roboty elektryczne: -wymiana osprzętu elektrycznego ( oświetlenia, gniazd wtykowych i wyłączników), -wymiana instalacji elektrycznej, -wymiana skrzyń rozdzielczych, -instalacja awaryjnego oświetlenia w ciągach komunikacyjnych. Roboty sanitarne: -roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, -roboty instalacyjne hydrauliczne, -montaż armatury sanitarnej. Szczegółowy zakres robót został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej zał. nr 12 do SIWZ oraz Przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. Stan istniejący: Parametry techniczne budynku nr 31: Kubatura: 9 418,0 m3 Powierzchnia użytkowa: 1 220,0 m2 Powierzchnia ogólna: 1 392,0 m2 Rok budowy: 1968 Funkcja budynku: spadochroniarnia Ilość kondygnacji: 1 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust.2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 Nr 30, poz.163 z późn. zm.). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty, o ile Wykonawca nie wykaże zakresu równoważności. W pozostałych pozycjach kosztorysowych należy zastosować takie same materiały i sprzęt lub o parametrach równoważnych bądź wyższych, również wykazując zakres równoważności. Projekt wykonawczy dot. remontu budynku nr 31 , który Zamawiający może udostępnić wyłącznie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 9.00 do 13.00, w okresie do terminu zgłaszania zapytań. Zainteresowany oferent winien wcześniej telefonicznie uzgodnić swoją wizytę z przedstawicielami Zamawiającego ( Dariusz Bzymek tel. 261 13 50 87, Michał Hejduk tel. 261 13 30 07). Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu umowy, Zamawiającego, Użytkownika, nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów propagandowych i czynności z tym związanych w szczególności, jako prezentacje w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach, systemach teleinformatycznych itp., oraz nie mogą być przekazywane osobom trzecim. Uwaga! Realizacja prac remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy Gwarancji dobrego wykonania - (Gwarancji dobrego wykonania - zał. nr 3 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 29 500,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2015
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach