Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Nowy Młyn nr 3 gmina Świecie n/Osą powiat grudziądzki. Działka nr 71/2, nr inwentarzowy budynku 46/1497

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 525 08 01 , fax. 52 525 08 30
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    ul. Hetmańska 38
    85039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 525 08 01, fax. 52 525 08 30
    REGON: 1034470800632
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Nowy Młyn nr 3 gmina Świecie n/Osą powiat grudziądzki. Działka nr 71/2, nr inwentarzowy budynku 46/1497
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Nowy Młyn nr 3, gmina Świecie n/Osą, powiat grudziądzki. Działka nr 71/2, nr inwentarzowy budynku 46/1497” Zakres robót remontowych szczegółowo opisany w projekcie technicznym remontu obejmuje m.in: - remont ścian zewnętrznych, - remont i docieplenie fundamentów, - wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchennych i łazienek, - remont więźby dachowej wraz z pokryciem, wykonanie włazów dachowych i naświetli, - rozbiórkę drewnianej altanki przy wejściu, - przemurowanie pieca kaflowego, - wymianę stolarki okiennej, - wymianę stolarki drzwiowej, - wymianę tynków zewnętrznych, - naprawę schodów wejściowych, - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę instalacji odgromowej, - remont stropu, - wzmocnienie istniejących nadproży, - wykonanie daszków nad drzwiami zewnętrznymi, - wymianę wkładów kominowych, - wykonanie pochylni z barierkami dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie opaski odwadniającej, - wykonanie prac porządkowych wokół posesji. Informację szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: • prace remontowe będą wykonywane na podstawie projektu remontu, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami. Remont realizowany będzie na postawie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Grudziądzu z dnia 13.03.2017 roku. Na przedmiotowe prace została wydana Decyzja nr 87/2016 z dnia 20.12.2016 roku przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Grudziądzu. • remontowany obiekt jest zamieszkały, co zobowiązuje wykonawcę prac do szczególnego zabezpieczenia frontu robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo mieszkańcom oraz całodobowy dostęp do lokali, a w przypadku zagrożenia zdrowia i życia, przeniesienie najemców do kontenerów mieszkalnych na czas realizacji robót. • rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu. (zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.), • przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, • zakres zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do wykonania dokumentacji powykonawczej technicznej i geodezyjnej oraz uzyskania poświadczenia o składowaniu odpadów budowlanych na certyfikowanym składowisku odpadów. • zakres remontu zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania pozytywnych protokołów odbiorczych badania instalacji elektrycznej, odgromowej, protokołów kontroli sprawności przewodów kominowych grzewczych i wentylacyjnych oraz instalacji gazowej. • zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, zawartej w formie pisemnej, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), tj. wykonywaniu przez pracownika pracy za wynagrodzeniem na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. • przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej informacji o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez te osoby czynności. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo w każdym momencie do skontrolowania stanu faktycznego zatrudnienia poprzez wgląd do umów o pracę zawartych z tymi pracownikami. Brak udostępnienia do wglądu przez Wykonawcę - w terminie określonym przez Zamawiającego - przedmiotowych umów, uznany będzie przez Zamawiającego za niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników i skutkować będzie naliczeniem kary umownej, o której mowa w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. • Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach