Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 86-341 Świecie nad Osą, 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4661613 , fax. 056 4661621
- Data zamieszczenia: 2014-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
1 1
86-341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4661613, fax. 056 4661621
REGON: 00054245100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecienadosa.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Świeciu nad Osą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zakresu robót budowlano-instalacyjnych związanych z remontem budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Świeciu nad Osą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Całość dokumentacji technicznej do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 1) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 2) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 4) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 5) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 6) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 7) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: 1. Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. 2. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz.1409 ze zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 8) Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 9) Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Wykonawcy sporządzają kosztorys ofertowy metodą uproszczoną w oparciu o przedmiar robót. Jednakże bez względu na sposób obliczenia ceny i ewentualne błędy w kosztorysie ofertowym Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie określone w formularzu ofertowym. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej, a których Zamawiający na etapie przygotowania postępowania, a Wykonawca na etapie przygotowywania oferty nie mogli przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p. 2) Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 3) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i formularzu cenowym, w oparciu o kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną. 4) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane i instalacyjne będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 5) Zapłata za fakturę może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru. 6) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 7) Ryczałtowe wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 1 obejmuje całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu wykonania przedmiotu Umowy, w tym również: a) koszt ewentualnych badań, pomiarów itp.; b) koszt prób i odbiorów technicznych; c) koszt wywozu na wysypisko i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki; d) koszt robót niezbędnych do zagwarantowania bezpiecznej, ciągłej eksploatacji obiektów w rejonie terenu budowy - pozostających jako czynne w trakcie prowadzenia robót; e) koszt przerw w prowadzeniu przedmiotowych robót spowodowanych przerwami technologicznymi, warunkami eksploatacyjnymi oraz warunkami meteorologicznymi; f) koszt doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy i sąsiednich terenów po wykonaniu robót; g) koszty związane z zapewnieniem właściwych warunków wynikających z przepisów BHP i Planu BIOZ; h) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. i) wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu jest wynagrodzeniem niezmiennym przez cały okres wykonywania Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych ). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek prowadzony w Banku Spółdzielczym w Łasinie na konto nr 92 9500 0008 0000 0752 2000 0053 z dopiskiem wadium do przetargu na: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Świeciu nad Osą a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecienadosa.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu, Urzędu Skarbowego w Grudziądzu, Urzędu Skarbowego w Lipnie, Urzędu Skarbowego w Radziejowie, Urzędu Skarbowego w Rypinie, Urzędu Skarbowego w Świeciu i Urzędu Skarbowego w Tucholi
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w budynkach w Bydgoszczy oraz odcinka kanalizacji w Osówcu
Dodano: 2016-06-28 - Remont i zmiana sposobu użytkowania polegająca na przystosowaniu pomieszczeń szkonych dla potrzeb administracyjno-dydaktycznych
Dodano: 2016-06-16 - 81/P/2016
Dodano: 2016-06-08 - Remont pomieszczeń w budynku po byłej Szkole Podstawowej w miejscowości Łojewo
Dodano: 2016-06-02 - Rozbudowa budynku Domu Studenta nr 1 o dźwig zewnętrzny dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi oraz wykonanie parkingu - miejsc postojowych dla samochodów osobowych,przy ul. Łużyckiej 24 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-05-30 - 68/P/2016
Dodano: 2016-05-25 - ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W BYDGOSZCZY I W OSÓWCU - CZĘŚCI 1 - 7
Dodano: 2016-05-16 - Konserwacja ogólnobudowlana strzelnicy garnizonowej w kompleksie wojskowym przy ul. Rynkowskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-01 - Remont części pomieszczeń w budynku nr 6 ul. Dwernickiego 1, remont pomieszczeń piwnicznych i sanitariatu w budynku nr 65 ul. Gdańska 147 oraz roboty remontowe placu szkolenia przeciwchemicznego ul. Rynkowska 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-16