Przetargi.pl
Remont budynku garażowego nr 33 zlokalizowanego na terenie JW 2649 w Żaganiu.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 68 3243307, 3246744
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
    ul. Bolesława Chrobrego 7 7
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4778388, 4778381, 4778350, fax. 68 3243307, 3246744
    REGON: 97039103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku garażowego nr 33 zlokalizowanego na terenie JW 2649 w Żaganiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest remont budynku garażowego nr 33 zlokalizowanego na terenie JW. 2649 w Żaganiu. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Budynek nr 33 jest budynkiem garażowym o wysokości 4,9 m, długości 90,7m. Dach betonowy, płaski jednospadowy pokryty styropapą grubości 10cm. Konstrukcję nośną garażu stanowią żelbetowe ramy rozstawione co 6 m na których oparto strop typu Ackermann z warstwą nadbetonu. Wypełnienie pionowe pomiędzy ramami stanowią mury ceglane. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, centralnego ogrzewania i instalację odgromową. W budynkach zamontowano okna stalowe oraz bramy stalowe harmonijkowe czterosegmentowe. W budynku należy wykonać roboty remontowe, przywracające właściwy stan techniczny. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności roboty demontażowe m.in. starych bram garażowych oraz montaż nowych bram garażowych, montaż koryt betonowych odprowadzających wody deszczowe, zamurowanie otworów ,wnęk w ścianach, wykonanie lamperii farbami olejnymi, malowanie sufitów i ścian, wykonanie opaski betonowej, malowanie elewacji frontowej, wykonanie posadzki betonowej, rozbiórka i ułożenie kostki granitowej w obrębie progów bram, montaż kratek wentylacyjnych, drzwiczek rewizyjnych stalowych, wymiana desek kanału obsługowego, montaż drabiny stalowej. 3. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT 1)Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż bram garażowych, futryn stalowych, - rozbiórka ściany zewnętrznej budynku i ścian wewnętrznych pom. nr 7 - demontaż 2 szt. drzwi zewnętrznych i 1 szt. drzwi wewnętrznych, - demontaż okna stalowego, - demontaż instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż progów stalowych, - wycięcie blokad starych bram , - rozbiórka kostki naturalnej brukowej przed bramami - usunięcie pni drzew, - usunięcie ziemi , karpiny przy budynku, - demontaż 2 drabin stalowych 2) Roboty montażowe budowlane: - montaż pokrycia z papy termozgrzewalnej na gzymsie , - montaż obróbek blacharskich na gzymsie , - montaż koryt betonowych odprowadzających wody deszczowe, - obróbka ościeży okiennych tynkiem cementowym, - obróbka ościeży bram styropianem XPS - montaż progów drzwiowych z teownika, - montaż bram garażowych, - uzupełnienie, zamurowanie otworów ,wnęk w ścianach, - czyszczenie ciśnieniowe wodą sufitów i ścian wewn, - wykonanie tynków 4 ścian i tynków kategorii III do wysokości 2m pod lamperie, - wykonanie lamperii farbami olejnymi, - malowanie sufitów i ścian powyżej lamperii farbami wapiennymi, - wykonanie opaski betonowej, - gruntowanie malowanie elewacji frontowej farbą silikatową, - wykonanie posadzki betonowej zbrojonej włóknem polipropylenowym i siatką stalową, utwardzonej, - ułożenie kostki granitowej w obrębie progów bram, - montaż kratek wentylacyjnych, drzwiczek rewizyjnych stalowych, - wymiana desek kanału obsługowego, - montaż drabiny stalowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie 8 900 zł. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądza, 2. poręczeniach bankowych, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000; 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kancelarii Zamawiającego w pok. nr 104-105. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie ważności wadium. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp zostanie uznana przez zamawiającego za odrzuconą. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach