Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W KOLNIE

Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 65
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 670 31 37 , fax. 85 670 28 42
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
    ul. Sienkiewicza 65 65
    15-003 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 670 31 37, fax. 85 670 28 42
    REGON: 05025282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.plicja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W KOLNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Kolnie. Adres obiektu: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 29. Roboty będą wykonywane na obiekcie użytkowanym - należy przewidzieć roboty zabezpieczające oraz uwzględnić utrudnienia w organizowaniu placu budowy i w prowadzeniu robót. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty wewnętrzne. W zasadniczej części zamówienie dotyczy robót sanitarnych w budynku administracyjnym. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko tę część robót wykazanych w dokumentacji technicznej, którą wskazują przedmiary robót poszczególnych branż. Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane: Przedmiar obejmuje roboty na 3 kondygnacjach: 1) piwnica - pomieszczenia 0/2, 0/3, 0/4, 0/5, 0/27, 0/28 (przedmiar przewiduje wykonanie tylko częściowego remontu pomieszczeń); 2) parter - pomieszczenia 1/20, 1/21, 1/22, 1/23 (2 sanitariaty i 2 pomieszczenia biurowe sąsiadujące z sanitariatami w prawym skrzydle budynku) oraz pomieszczenie socjalne 1/11; przedmiar przewiduje remont tych pomieszczeń w pełnym zakresie (ściany, sufity, posadzka, stolarka); 3) piętro - pomieszczenia 2/2, 2/3, 2/4, 2/5 (2 sanitariaty i 2 pomieszczenia biurowe sąsiadujące z sanitariatami w lewym skrzydle budynku) oraz 2/23, 2/24, 2/25, 2/26, 2/27 (2 sanitariaty i 3 pomieszczenia sąsiadujące z sanitariatami w prawym skrzydle budynku); przedmiar przewiduje remont tych pomieszczeń w pełnym zakresie (ściany, sufity, posadzka, stolarka). Rodzaj robót budowlanych: 1. Roboty murowe z wykonaniem nadproży z belek stalowych i betonowych. 2. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. 3. Roboty związane z wykonaniem posadzek. 4. Remont tynków ścian i sufitów, malowanie tynków, tapetowanie. 5. Wykonywanie okładzin z glazury na ścianach. Roboty elektryczne: Zakres robót remontowych obejmuje przebudowę części instalacji elektrycznych wewnętrznych tj.: 1) Przebudowa układu zasilania - przeniesienie licznika energii elektrycznej do tablicy licznikowej z wymianą linii zasilania na trasie ZK3 - tablica TL. 2) Montaż nowej rozdzielni głównej RG wraz z osprzętem i liniami zasilania. 3) Montaż rozdzielnic /RO1 i RO2/ w piwnicy budynku wraz z liniami zasilania. 4) Montaż instalacji przyzywowej w łazience dla osób niepełnosprawnych na piętrze budynku. 5) Wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych w części pomieszczeń komendy. 6) Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych - piwnica, łazienki. 7) Próby i pomiary przebudowanych instalacji. Roboty sanitarne: 1) Wykonanie trzyfunkcyjnego kompaktowego węzła cieplnego (potrzeby c.o., c.w.u., c.t.) dla całego budynku. 2) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dla całego budynku administracyjnego. 3) Wykonanie lokalnych układów wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych (pomieszczenia 1/27, 1/21, 1/22). 4) Wykonanie instalacji wod-kan dla potrzeb całego budynku w piwnicy oraz kompleksowo dla pomieszczeń 1/26, 1/27, 1/21, 1/22, 1/11, 2/3, 2/4, 2/24, 2/25. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, dokumentacja techniczna w zakresie objętym przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 SIWZ). Szacunkowa wartość udzielanej części zamówienia netto: 975.592,98 zł, w tym wartość zamówień uzupełniających 325.197,66 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453324007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 19.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku: NBP Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 25101010490008661391200000 Kserokopię przelewu bankowego zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy złożyć w: Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Białymstoku 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 65 od poniedziałku do piątku w godz.: 8.00 - 15.00 Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię tegoż dokumentu. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, że wniesione w takiej formie podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi zapewniać jego obowiązywanie na okres nie krótszy niż czas związania ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zawierać numer przetargu, którego dotyczą lub jego nazwę. Wadium musi być wniesione nie później niż do dnia 09.06.2014 r. do godz. 10.30. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium, w wysokości oraz formie wskazanej w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta odrzucona. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. ZWROT WADIUM: 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 3) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach