Przetargi.pl
REMONT BAZY WE WSI KRUSZYN

Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7323221 , fax. 075 7351783
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
    ul. Teatralna 1a 1a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7323221, fax. 075 7351783
    REGON: 00053373600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BAZY WE WSI KRUSZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest remont bazy we wsi Kruszyn. 1.2 W zakres zamówienia remontu bazy we wsi Kruszyn wchodzi wykonanie następujących robót: 1.2.1 Dane techniczne budynku: długość budynku: 54,00 m szerokość budynku: 18,00 m śr. wysokość budynku: 4,00 m pow. użytkowa: 972,00 m2 kubatura: 3888,00 m3 ściany wewnętrzne: 24 cm i 15 cm stolarka okienna PCV. dach dźwigary żelbetowe płyty Panwiowe 1.2.2 Wykonanie ścianek działowych murowanych gr. 12 cm. 1.2.3 Wykonanie ścianek działowych murowanych gr. 25 cm. 1.2.4 Obsadzenie ościeżnic stalowych. 1.2.5 Wykucie otworów w istniejących ścianach - otwory drzwiowe. 1.2.6 Ułożenie nadproży prefabrykowanych. 1.2.7 Obsadzenie drzwi wewnętrznych płytowych jednodzielnych. 1.2.8 Wykonanie tynków wewnętrznych cementowo wapiennych wraz z malowaniem. 1.2.9 Wykonanie sufitów podwieszanych na konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami GK. 1.2.10 Wykonanie izolacji cieplnej sufitu z wełny mineralnej grubości 25 cm. 1.2.11 Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian wewnętrznych. 1.2.12 Wykonanie wylewki wyrównawczej betonowej pod płytki gresowe. 1.2.13 Wykonanie posadzek z płytek gresowych 30x30 cm wraz z cokołami. 1.2.14 Wykonanie kratek wentylacyjnych. 1.2.15 Wykonanie instalacji elektrycznej - okablowanie wraz z osprzętem. 1.2.16 Montaż gniazd wtykowych pojedynczych z uziemieniem oraz gniazd wtykowych do grzejników elektrycznych 1.2.17 Dostawa i montaż grzejników elektrycznych. 1.2.18 Dostawa i montaż opraw oświetleniowych rastrowych 2x18 W. 1.2.19 Zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego wraz z usunięciem ościeżnicy. 1.2.20 Ocieplenie styropianem gr. 15 cm ścian wraz z podwójną siatką i klejem. 1.2.21 Wykonanie tynku akrylowego wraz z malowaniem elewacji. 1.2.22 Dostawa i montaż daszku z poliwęglanu nad wejściem zewnętrznym do pomieszczeń socjalnych. 1.2.23 Wymiana okien z PCV wraz z obróbką. 1.2.24 Wstawienie krat stalowych. 1.2.25 Wstawienie nawiewników podokiennych z zamykaną żaluzją. 1.2.26 Naprawa i wymiana istniejącego ogrodzenia (ogrodzenie betonowe i z paneli systemowych). 1.2.27 Montaż bramy wjazdowej. 1.2.28 Dostawa i montaż bramy (rolety) garażowej wraz z obróbką. 1.2.29 Wykonanie obróbki blacharskiej krawędzi budynku. 1.2.30 Naprawa poprzez lutowanie istniejących rynien. 1.2.31 Porządkowanie terenu, karczowanie i usuwanie istniejących zarośli. 1.2.32 Wykonanie odwodnienia liniowego o szerokości 2 m wraz z podłączeniem do istniejącej rury kanalizacyjnej przykanalikiem fi 150 wraz z robotami towarzyszącymi (m. in. wykop wraz z zasypaniem, demontaż kostki betonowej i ponowne jej ułożenie). 1.2.33 Roboty porządkowe - przenoszenie składowanych elementów, dokumentów itp. w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 1.2.34 Szpachlowanie, gruntowanie i malowanie istniejących pomieszczeń w części socjalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100) na okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach