Przetargi.pl
Remont 8 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 8 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont 8 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części : Część 1 (1 lokal): Remont lokalu nr 25 w budynku mieszkalnym przy ul. Szkolnej 4. Część 2 (2 lokale) : Remont lokalu nr 15 w budynku mieszkalnym przy ul. Harcerskiej 10; Remont lokalu nr 28 w budynku mieszkalnym przy ul. Podmiejskiej 2. Część 3 (1 lokal) : Remont lokali nr 24 w budynku mieszkalnym przy ul. Grodzkiej 12-14. Część 4 (1 lokal) : Remont lokalu nr 21 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 35. Część 5 (1 lokal) : Remont lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasnej 2. Część 6 (1 lokal) : Remont lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Babina 1. Część 7 (1 lokal) : Remont lokalu nr 35 w budynku mieszkalnym przy ul. Hożej 16. Zakres prac obejmuje między innymi : a) roboty tynkarsko-malarskie, b) wymiana stolarki okiennej (Szkolna 4/25, Złota 35/21, Ciasna 2/2, Babina 1/9), c) wymiana stolarki drzwiowej (Szkolna 4/25, Harcerska 10/15, Grodzka 12-14/24, Złota 35/21, Ciasna 2/2, Babina 1/9, Hoża 16/35) d) remont podłóg, e) roboty zduńskie (Złota 35/21), f) dobudowa przewodu wentylacyjnego (Babina 1/9), g) roboty instalacyjne wod.- kan., h) roboty instalacyjne gazowe (Szkolna 4/25, Grodzka 12-14/24, Złota 35/21, Ciasna 2/2, Babina 1/9, Hoża 16/35), i) ogrzewanie gazowe etażowe (Szkolna 4/25, Grodzka 12-14/24), j) roboty instalacyjne elektryczne, k) wywóz materiałów z remontu wraz z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 5 -12 b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 13. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. W przypadku gdy zakres robót obejmuje instalację gazową, protokół próby szczelności instalacji gazu winien być podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rozszerzonej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, okres gwarancji dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów, 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 1.000 zł (słownie : jeden tysiąc złotych), dla części 2 : 450 zł (słownie : czterysta pięćdziesiąt złotych), dla części 3 : 550 zł (słownie : pięćset pięćdziesiąt złotych), dla części 4 : 600 zł (słownie : sześćset złotych), dla części 5 : 450 zł (słownie : czterysta pięćdziesiąt złotych), dla części 6 : 450 zł (słownie : czterysta pięćdziesiąt złotych), dla części 7 : 400 zł (słownie : czterysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mzbm.kalisz.pl/index.php?id=114
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach